Reisgenootje gezocht augst/sept

Hoi hoi!
Ik wil graag mijn droom uit laten komen, door nu echt een de stap te wagen en een paar maand op reis te gaan.
Mijn voorkeur gaat uit naar Afrika, ik wil daar graag rondtrekken en hier en daar proberen een baantje op te doen.
Ik heb geen ervaring en ook nog geen concrete plannen, alles is welkom, ook andere ideeen of landen, immers eenmaal de smaak te pakken betekent elk jaar weer een ander land, hoop ik :slight_smile:
Ik ben een 22 jarige meid en bijna klaar met mijn studie.
Wie helpt mij deze stap te zetten en/of heeft dezelfde intresse als mij!!
Ik hoor het graag!
Groetjes!

:dope: hey, mijn naam is krist, ik werk momenteel op de canarische eilanden tot september dit jaar, dan koop ik een bestelwagentje, een busje dus en vertrek vanuit Belgie voor en imense lange tocht, via de kust, frankrijk, spanje, portugal, en in het zuiden, gibraltar, over en dan de reis aanvangen door afrika tot in het zuiden, tot in kaapstad… voor deze tocht zoek ik een toffe reisgenoot die geen schrik heeft van avontuur, die ook eens honger kan lijden, problemen kan relativeren, maar vooral iemand die soms zin heeft in een leuke babbel, maar ook prive respect heeft en begrijpt dat men ook momenten alleen wil zijn…In europa proberen we mssn om nog wat te werken, in zuidfrankrijk of Spanje om dan met dit geld steeds maar verder te rijden, (misschien, er zijn ideeen die ik nog niet heb uitgewerkt)…en da aan het grote avontuur beginnen…vooral genieten van het prachtige afrika, de natuur en de verassingen:storm: die ons te wachten staat…laat aub even jouw ideeen:idea: horen hoe jij zo een reis ziet, maar ik wil toch heel even duidelijk maken, ik ga voor het avontuur en de natuur, ik ben geen partybeest die idere dag feesten wil, naar discotheken of weet ik veel, echte plantrekker, mssn zelf proberen te overleven, diertje vangen, vuurtje maken, enz…

vele groeten alvast krist [EMAIL=“kristentertainment@hotmail.com”]kristentertainment@hotmail.com

hey, mijn naam is krist, ik werk momenteel op de canarische eilanden tot september dit jaar, dan koop ik een bestelwagentje, een busje dus en vertrek vanuit Belgie voor en imense lange tocht, via de kust, frankrijk, spanje, portugal, en in het zuiden, gibraltar, over en dan de reis aanvangen door afrika tot in het zuiden, tot in kaapstad… voor deze tocht zoek ik een toffe reisgenoot die geen schrik heeft van avontuur, die ook eens honger kan lijden, problemen kan relativeren, maar vooral iemand die soms zin heeft in een leuke babbel, maar ook prive respect heeft en begrijpt dat men ook momenten alleen wil zijn…In europa proberen we mssn om nog wat te werken, in zuidfrankrijk of Spanje om dan met dit geld steeds maar verder te rijden, (misschien, er zijn ideeen die ik nog niet heb uitgewerkt)…en da aan het grote avontuur beginnen…vooral genieten van het prachtige afrika, de natuur en de verassingen:storm: die ons te wachten staat…laat aub even jouw ideeen:idea: horen hoe jij zo een reis ziet, maar ik wil toch heel even duidelijk maken, ik ga voor het avontuur en de natuur, ik ben geen partybeest die idere dag feesten wil, naar discotheken of weet ik veel, echte plantrekker, mssn zelf proberen te overleven, diertje vangen, vuurtje maken, enz…

vele groeten alvast krist [EMAIL=“kristentertainment@hotmail.com”]kristentertainment@hotmail.com