hello ik ben luvia een Afrikaanse dame van 25 jaar ik ben op zoek naar een reis genoot , die het leuk vindt om af en toe weekendjes weg te gaan of voor een langere periode ergens naar toe te gaan , het kan met de bus trein of vliegtuig . binnen Europa of buiten Europa van parijs tot newyork of zuidafrika … ik vind het geweldig om in de bus of trein te zitten het maakt mij niet uit hoe lang het duurt de weg de naartoe vindt ik heerlijk nieuwe mensen ontmoeten onderweg … ik ben zelf niet sportief dus ik hoef geen sportief type , lekker af en toe luieren op het strand vind ik leuk shoppen , het land verkennen … lekker eten , en genieten van het reizen zelf … ik ben op zoek naar iemand die ready steady go is …
hallo luviene,
ik ben op zoek naar een reisgenoot voor een of twee weken. ik heb nog geen idee hoe of waar naar toe maar als je het wat lijkt kunnen we misschien samen iets bedenken. ik ben een jongen van 28 jaar uit ede
Leuk heb je een berichtje gestuurd!
Hoi, ik ben van plan om 3 weken weg te gaan in september maar heb nog geen reismaatje gevonden. Misschien lijkt het je wat? Ga het liefst naar Azië. Groetjes, IRene