Heb je dat ook … dat je de kriebels krijgt om je rugtas/koffer te pakken en een vliegtuig te pakken naar een bestemming ergens in europa of een ander Continent.
Als het weekend is, en je hebt echt geen zin om thuis te blijven…En je graag een tripje wil maken…naar een bestemming ergens in Europa…
Maar al je vrienden hebben geen tijd, geen zin… of zitten vast geplakt aan een vriend/vriendin…maar jij wil wel spontaan even weg… dan zit je hier goed.:cheer:
Ook ben ik op zoek naar een (vaste) reisgenoot…Die met mij op reis wil!
ga met me mee…heb nu wel zin om lekker weg te gaan even weg uit die sleur…even weg uit NL.:dag:
Ben een spontane, gezellige, vrolijke meid!
Je kan me altijd mailen op: [EMAIL=“isa28_fer@hotmail.com”]isa28_fer@hotmail.com als je vragen hebt, of wat wil weten!
Oktober is nog héél ver…maar het idee lijkt me heel erg leuk:)
Azië nog nooit geweest…
en ZA is wat je er mee bedoelt * Zuid-Afrika of Zuid-Amerika.
klinkt vast heel dom.
Ha, klinkt een beetje hetzelfde als bij mij. Ik heb vandaag een onderwerp aangemaakt. Ik ben namelijk van plan naar Amerika/Engeland te gaan en zoals je kunt zien staat er voor mij ook nog heel veel open. Ik heb je msn even toegevoegd, kunnen we misschien even babbelen.
bij mij moet het ook niet alle maal te duur zijn…ben beetje alles aan het bekijken…wat haal baar is.
Maar zuid afrika ben ik ooit al geweest, maar zeker de moeite waard om nog eens te gaan
en zuid Amerika nog nooit…lijkt me ook mooi.
Genoeg om over na te denken.
Grappig, zit de afgelopen weken met exact dezelfde gedachten in m’n hoofd! Wil d’r zo graag tussenuit…
(Lang) Weekend, week, paar weken of maandje, het maakt me allemaal niet. Hoewel…dat maandje stel ik nog even uit omdat ik net terug ben (februari) van een maandje Zuid-Afrika…
Dus heb je leuke ideeen en suggesties, keep me informed and maybe I’ll join u!!
Deze 30-jarige jongen is een zeer ervaren reiziger en heeft al veel gezien van de wereld, maar nog lang niet alles…
Wellicht kunnen we mailen?
Halloo, ik ben een jongedame van 21 ik heb voor 3 weken geboekt, alleen tickets, amsterdam - dalaman,van 3 tot 24 september ik ga daar me vriend bezoeken maar hij moet ook gwn werken, ik ga helemaal alleen het lkt me leuk om iemand tegen te komen om mee te reizen en / of daar samen naar t strand te gaan en uit te gaan… mischien ben jij geintresseerd? ;p groetjes