Weekje weg okt/nov. Europa/VS

Hallo, ik (meid van 31) zoek reisgenoot(en) (m/v) voor tweede helft oktober of maand november. Wie wil er ook wel naar een interessant Europees land (Griekenland, Italie bijv, maar suggesties welkom) of naar Noord-Amerika voor een week of misschien iets langer? Ben zelf geinteresseerd in relaxvakantie met veel zien, stedentrip of combi natuur/stad.
Als je ook vakantieplannen hebt, je kent niemand die mee kan en dit lijkt je leuk, reageer dan! groetjess.
:smile:

Hi,

Zijn je plannen nog steeds concreet? Ik heb op een ander reizigersforum ook een oproep geplaatst voor dezelfde periode = eind oktober, eerste week november. Zelf was ik van plan om één weekje vakantie te nemen. Frankrijk (de provence of de Atlantische kust) of Italië (Toscane, ben er ooit geweest met school maar wil nu terug) leek me wel leuk. Geef je nog even een seintje of je al dan niet nog van plan bent te vertrekken.

Ben

Hoi,

Heb zelf ook wel interesse om nog een weekje weg te gaan eind oktober, begin november. Maakt eigenlijk niet zo heel veel uit waar heen. Wel het liefst in Europa. Griekenland lijkt me ook erg leuk en nog een beetje mooi weer in die tijd.

Dus mochten jullie plannen hebben en nog willen gaan dan hoor ik het graag.

Groetjes
Kim