Reizen binnen Europa

Hoi hoi,

Ik wil in de eerste 2 weken van september een weekje weg. Nu heb ik hetzelfde problemen als veel mensen hier. Vrienden van me zijn ofwel een stelletje die samen weg willen of kunnen niet in dezelfde periode. Ik ben al eens alleen weg geweest, maar zou het leuk vinden als iemand mee wilt. Ik wil ergens binnen Europa op vakantie. Italie lijkt me wel erg leuk. Wie wilt er mee?
Ik ben een meid van 28, die houdt van cultuur en avontuur. Het liefst wil ik gaan met iemand van rond mijn leeftijd.

Hopelijk tot snel :slight_smile:

Ik ken dat gevoel. Ben ook eens alleen weggeweest, is niks voor mij.
Zullen wij kijken of we wat kunnen betekenen voor elkaar?

Hallo Fatma,

Ik wil ook een weekje weg in juli! Ik heb vakantie van 14 juli tot 21 juli.
Welk land had je in gedachten?

Spanje of Frankrijk lijkt mij leuk.
Mail mij op [EMAIL=“m_u_ky@hotmail.com”]m_u_ky@hotmail.com

**Ik ben 28 jaar(M). Wegens verandering van baan(van TNT-postchauffeur naar jongerenwerker) neem ik van de zomer 6 weken vakantie. In de periode juli t/m 12 augustus wil ik graag reizen door Europa(2-3 weken), bij voorkeur met Interrail. Ik ben op zoek naar reisgenoten (M/V) om gezelig met elkaar vakantie te vieren.(leeftijd 20-40 jaar). Mijn favoriete vakantie heeft: Zowel natuur als steden, zowel strand als bergen, zowel terras als kroeg/bar/disco, zowel relaxen/genieten als uitdaging/ avontuur. Ik heb veel homor en samen kunnen lachen vind ik ontzettend belangrijk. Maar ook goed kunnen praten over van alles en nog wat vind ik erg belangrijk. Ik ben zelf christen, maar dat hoef jij als medereiziger niet te zijn. Als je na het lezen hiervan ook zin krijgt in een vergelijkbare vakantie, mail me dan. de groeten van Arjo **

Hoi Inge,

Wegens omstandigheden is mijn vakantieperiode gewijzigd. Ik heb nu in de eerste 2 weken van september vakantie.

Laat maar weten of je dan zou kunnen.

Gr Fatma

hoi,
ik ben Salim, 36j zoek reisgenoot( e), wil ergens naar de zon, het liesft naar de Middenllandse zee.

salam

mijn email adres is : hollande_2006@hotmail.com

hey
Herkenbaar verhaal. Ben 28 jaar met hetzelfde probleem. Ben dol op Italie, maar heb pas vakantie op 20 oktober, laat maar weten of dit een probleem is. groetjes mirjam

*hoi Mirjam,

ik zou eind oktober ook een weekje weg willen,zeg het maar…
groeten,
salim
*

hey hoi
ik heb het zelfde probleem als al die andere hier.
ik kan op vakantie wanneer ik wil, dus ben makkelijk aanpasbaar.
ik ben 35, en zoek ook een vakantie maatje en dan het liefst een vrouw ( ik heb geen bijbedoelingen )

groetjes jeroen