Reigenootje gezocht eind juli begin augustus weekje weg binnen Europa

Hallo allemaal,

Ik zal mijzelf eerst even voorstellen: ik ben Iris, 23 jaar oud en ik woon in Leiden.

Nu ik klaar ben met mij opleiding ben ik ontzettend toe aan een heerlijke zon zee en stand vakantie. Het liefst binnen Europa.
Mijn voorkeur gaat uit naar Spanje, Griekenland (Santorini) en Italie.

Ik ben opzoek naar iemand (v) die net als ik vooral wil genieten van relaxen op het strand, boekje er bij en lekker genieten van de zon.
Ook vind ik het leuk om te winkelen (markten) beetje cultuur snuiven, opzoek gaan naar leuke terrasjes, en lekker uit eten te gaan.

Het liefst verblijf ik in een hotel of appartement wat een beetje betaalbaar is.
Ik ben niet van plan om er een extreem dure vakantie van te maken.

Lijkt het je leuk om samen met mij op vakantie te gaan, stuur me dan een berichtje, en ik zal proberen zo snel mogelijk te antwoorden! :slight_smile:

Groetjes!

Hoi iris. Ik ben Rosan en ben ook 23 jaar oud. Heel graag zou ik op vakantie willen omdat ik ook toe ben aan zon zee en strand. Mij lijkt het leuk om samen op vakantie te gaan! Had jij een specifieke datum of kan je gewoon vanaf nu op vakantie? Graag hoor ik van je.

Groetjes

Hoi Rosan!
Leuk dat je interesse hebt!

Ik ben een beetje aan het kijken naar vakantie, beging augustus is volgens mij goedkoper dan eind juli. Maar mijn voorkeur gaat wel het meeste uit naar de laatste week van juli of eerste week van aug.

Groetjes !

Dat zag ik ook al inderdaad maar ik heb helaas vakantie van 18 juli tm 4 augustus. Misschien wel een goedkope last minute?

Groetjes!