Reisgenootje strandvakantie Zuid-Europa juli/augustus

Hoi!

Ik ben op zoek naar een reisgenootje voor een weekje strandvakantie in juli/augustus. Ik hou zelf heel erg van zon zee strand en een terrasje pakken, maar ik wil ook wel wat van de cultuur zien. Ik zou graag ongeveer een weekje op vakantie willen naar Zuid-Europa. Ik zat te denken aan Italie, Portugal, Griekenland of Kroatie.

Ik ben zelf 18 jaar oud, eerstejaars HBO-student, en heb al best veel gereisd. M’n vrienden gaan met hun ouders of vriend op vakantie of hebben er geen geld voor, vandaar dat ik een leuke reisgenoot zoek. Het liefst wel een vrouwelijke reisgenoot van ongeveer mijn leeftijd.

Ik ben benieuwd!

Groetjes,
Caroline

Hoi Caroline,

Ja ik heb een beetje hetzelfde probleem iedereen heeft zo’n beetje al zn vakantie geboekt of zegt op het laatste moment dat ze toch niet op vakantie gaan. Ikzelf heb de eerste 2 weken van augustus vakantie het lijkt me wel leuk om er dan ook even tussen uit te zijn al is het maar voor een weekje.

De locatie opzich maakt me niet zoveel uit als het maar te doen is met de auto dus Portugal of Kroatie is prima. Want dan kan je op je bestemming ook gaan en staan waar je wilt.

Wat ik ook lekker vind is gewoon beetje aan het strand liggen terrasje pakke beetje de omgeving verkennnen. Verder ik ben 20jr kom uit Noord Brabant.

Ik hoor het wel.

Groetjes Sven