Reisgenoot (V, 18-30 jaar) gezocht voor relax en soms actief vakantie eind juli - begin augustus 2016

Hallo iedereen,

Voor in de periode van 27 juli - 10 augustus dit jaar ben ik opzoek naar iemand (V) die het leuk vindt om een weekje of langer met mij op relaxvakantie te gaan binnen Europa of net erbuiten. Normaal gesproken ben ik een actieve dame maar ik wil deze zomer gewoon eens lekker ontspannen. De bestemming staat nog niet vast maar het idee is dus een soort zonvakantie; oftewel lekker weer, luxe hotel, zwembad, boekje lezen, wellness, lekker eten en drinken en af en toe een dagje de natuur in of stadje bekijken (Ik bedoel geen zon- en zuipvakantie!) Wie zin heeft, hartstikke leuk! Graag spreek ik wel nog van te voren een keer af om te kijken of het klikt. Je moet natuurlijk wel met elkaar kunnen opschieten :slight_smile:

Groetjes Dorien (20 jaar)

He Dorien! Ik ben Rosan en ben 23 jaar oud. Graag zou ik op vakantie willen aangezien ik daar echt aan toe ben en klinken jouw plannen mij goed. Heb jij al iemand gevonden? En waar kom je vandaan? Graag hoop ik van je te horen.

Groetjes Rosan.

Hoi Rosan,

Ik kom uit Rotterdam. Jij? Ik ben nog druk aan het zoeken naar leuke bestemmingen. Ik probeer echt hete landen van meer dan 30 graden te vermijden en dat is lastig in de zomer. Weet jij een leuke plaats waar je een tropisch gevoel krijgt maar het niet al te warm is? Ik heb nog niemand definitief gevonden. Heb nog wel een andere reactie in privebox gekregen.