Reisgenootje gezocht (+- 25-30jr) voor in de zomervakantie. Bestemming nog onbekend.

Hoi hoi,

Ik ben Marloes, 25 jaar en woon in Haarlem. Ik ben lerares en jammer genoeg werken de meeste vrienden gewoon in de vakantie. Ik wil deze zomer heel graag op vakantie. Ik heb nog niet bedacht waarheen, want er zijn nog zo veel plekken die ik graag wil zien:zon02:. Ik wil heel graag een keer naar Thailand, Australie enzo, maar ook in Europa zijn nog een heleboel mooie plekken die ik graag wil zien.

Ik heb in het verleden hele actieve vakanties gedaan(fietsvakanties, bergklimmen in Ierland, Schotland, Oostenrijk en Italie enz), maar heb net ervaren (strandvakantie op Grand Canaria) dat een relax vakantie ook heel erg lekker kan zijn. Ik ben dus overal wel voor in. Ik ben op zoek naar een meisje(s) of jongen(s) die ook graag op vakantie wil(len) maar niet zo goed weet met wie. Ik zit zelf te denken aan een vakantie van 1, 2 of 3 weken. Ik ben vanaf 28 juni 6 weken vrij. Dus heb je ook zin om op vakantie te gaan en kennis te maken, laat dan wat van je horen!!

Groetjes Marloes

Ha Marloes,

Mijn vrienden hebben ook geen tijd of geld om mee te gaan (of gaan al met iemand anders). Heb deze week besloten dat ik tóch met vakantie wil. Zat zelf aan Portugal te denken (iig een warm, zuidelijk land) waar ik dan ook graag zou willen surfen (nog nooit gedaan, maar lijkt me supertof). Ik ben zelf studente, 27 jaar en woon in Leiden. Ik heb vakantie vanaf 21 juli, dus wel wat later dan jij. Twee/drie weekjes op vakantie, niet ál te duur maar ook niet ongelooflijk low budget. Lijkt het je wat, laat het me dan even weten. Ik laat de bestemming vooral afhangen van wat een beetje betaalbaar en zonnig is.

Grtjes!

Hi Marloes

Zelf ben ik (Hanne, Vlaamse, 25j., leerkracht) ook op zoek naar een leuke vakantiebestemming en reisgezel. Ik zocht al heel wat sites af… Ik vond Spanje en Griekenland toffe bestemmingen. Zelfs spreek ik een klein woordje Spaans.
Ik ben vrij om te reizen vanaf half juli. Mijn voorkeur gaat uit naar betaalbare een betaalbare vakantie waarbij de cultuur centraal staat. Ik ben zelf sportief dus echt elke dag strand, daar hou ik niet zo van.
Lijkt het je wat om samen te brainstormen? Laat dan graag iets horen via: hannerogiers@gmail.com

Hai Marloes,

Vind het dapper om via het net een reisgenoot te zoeken.
Wat jij zegt is wel herkenbaar, of mensen werken nog, of ze hebben hun vakantie al een jaar gepland (wat ik zelf dus niet doe). Ik zit zelf erg te denken om weer een keer naar Canada te gaan, of anders Alaska. Al is het wel best aan de prijs… maar het is wel ongelooflijk mooi (5 jaar geleden ook naar Canada geweest en met de auto door de Rocky Mountains gereden).
Ik ben er dus ook nog niet uit… maar wordt wel tijd om een keuze te maken want vanaf eind juli heb ik 3 weken vrij.

Groetjes!
Ronald

Hoi hoi
Wie weet heb jij Marloes of iemand anders op deze site interesse om met mij op 2 of 3 juli voor een aantal daagjes naar Spanje te gaan. Ik weet waar en hoe. Kosten zijn tegen de 280 euro… Als iemand interesse heeft, pm mij dan!

Ben nieuw op dit forum maar ja een reisgenoot(te) lijkt me fantastisch.
Heb dus weinig vrienden en zeker geen met genoeg geld om op vakantie te gaan.
Maar ja, alleen op vakantie vindt ik maar niks dit ook omdat ik nog nooit op vakantie ben geweest zonder familie en dit ook zeer weinig.

Naam Wesley
geslacht man
leeftijd 30

maar ja zomaar op reis met een onbekende zeg maar, lijkt me ook moeilijk
Dus ja best wel dapper om dan zo op zoek te gaan naar een reisgenoot !

o en bijv: Bonaire lijkt me wel erg leuk dan

Hey Marloes…al aan Madeira gedacht !

en deze is uit 2008…

Anders iemand zin om naar ghana te gaan? Kan er lokaal logeren dus geen hotel :+1:is ook niet erg duur deze manier van reizen grtz Olivier

Sent from my ALE-L21 using Wereldwijzer mobile app

die tijd machine naar 2008 is alleen onbetaalbaar…