Reisgenootje gezocht (+- 25-30jr) voor in de zomervakantie. Bestemming nog onbekend.

Hoi hoi,

Ik ben Marloes, 25 jaar en woon in Haarlem. Ik ben lerares en jammer genoeg werken de meeste vrienden gewoon in de vakantie. Ik wil deze zomer heel graag op vakantie. Ik heb nog niet bedacht waarheen, want er zijn nog zo veel plekken die ik graag wil zien:zon02:. Ik wil heel graag een keer naar Thailand, Australie enzo, maar ook in Europa zijn nog een heleboel mooie plekken die ik graag wil zien.

Ik heb in het verleden hele actieve vakanties gedaan(fietsvakanties, bergklimmen in Ierland, Schotland, Oostenrijk en Italie enz), maar heb net ervaren (strandvakantie op Grand Canaria) dat een relax vakantie ook heel erg lekker kan zijn. Ik ben dus overal wel voor in. Ik ben op zoek naar een meisje(s) of jongen(s) die ook graag op vakantie wil(len) maar niet zo goed weet met wie. Ik zit zelf te denken aan een vakantie van 1, 2 of 3 weken. Ik ben vanaf 28 juni 6 weken vrij. Dus heb je ook zin om op vakantie te gaan en kennis te maken, laat dan wat van je horen!!

Groetjes Marloes

Ha Marloes,

Mijn vrienden hebben ook geen tijd of geld om mee te gaan (of gaan al met iemand anders). Heb deze week besloten dat ik tóch met vakantie wil. Zat zelf aan Portugal te denken (iig een warm, zuidelijk land) waar ik dan ook graag zou willen surfen (nog nooit gedaan, maar lijkt me supertof). Ik ben zelf studente, 27 jaar en woon in Leiden. Ik heb vakantie vanaf 21 juli, dus wel wat later dan jij. Twee/drie weekjes op vakantie, niet ál te duur maar ook niet ongelooflijk low budget. Lijkt het je wat, laat het me dan even weten. Ik laat de bestemming vooral afhangen van wat een beetje betaalbaar en zonnig is.

Grtjes!

Hi Marloes

Zelf ben ik (Hanne, Vlaamse, 25j., leerkracht) ook op zoek naar een leuke vakantiebestemming en reisgezel. Ik zocht al heel wat sites af… Ik vond Spanje en Griekenland toffe bestemmingen. Zelfs spreek ik een klein woordje Spaans.