Ik ben op zoek naar een reisgenoot(je) om het eerste stukje van de reis samen te beginnen of misschien de hele reis met elkaar op te trekken.
Ik ben een week of 3,4,5 vrij van mijn werk, dan zou ik graag willen gaan rondtrekken.
Afgelopen oktober met shoestring naar Thailand geweest en nu wederom vrij van mijn werk, dus het kriebelt heel erg om weer te gaan…
Mijn voorkeur gaat uit naar een leuk, avontuurlijk land, waar een mooie mix is van cultuur en natuur…
Alles suggesties zijn welkom.
Nu lijkt het me leuk om niet met een grote groep te gaan, maar om mijn eigen plan te trekken.
Ik ben 22 jaar en nu al ruim een jaar aan het werk als verloskundige.
Nee nog niet echt een idee.
Alles staat eigenlijk nog open. Budget is redelijk voor een maandje, dus alles staat nog wel open.
Weet pas vanaf dit weekend dat ik dan vrij ben, dus ben me nog aan het oriënteren.
Mijn verlanglijstje is nog wel oneindig lang:
-marokko
-china
-midden-amerika
-afrika
Maar met de trein een weekje naar parijs of een andere mooie stad in Europa is ook prima.
Noem maar op en ik vind alles wel leuk.
Ik heb afgelopen zomer een liftavontuur naar Santiago de Compostela ondernomen. Die reis was voor mij fantastisch geslaagd.
Dit jaar ben ik in de periode mei - juni nog op zoek naar iets om te doen. Mijn ideale periode is de laatste week van mei en de eerste week van juni.
Ik ben niet zo een enorme voorstander van Parijs. In Frankrijk heb je minder bekende steden met minder gekende kunstvormen die toch ook de moeite waard zijn. Denk maar aan Bordeaux, Lyon, Toulouse, Marseille.
Er is veel te zien in Europa, Latijns en Zuid-Amerika schijnen ook mooi te zijn. Argentinie is prachtig en ook Chili. Brazilie schijnt ook prachtig te zijn.
Ik was enkele jaren geleden in Salta (Arg.) en genoot van de rust. Maar er zijn nog twee mensen van het eiland geweest die meer avontuur houden. Die vonden het prachtig. Ook Peru schijnt veel mensen aan te trekken en wat denk je van het Oosten?
Femke,
Weet je welk land ook prachtig is? Canada. Bij Vancouver, de Rocky Mountains. En de mensen zijn er zo relaxed en aardig. Ik hoop je te hebben geholpen.