Ik ben een net afgestudeerde vrouw van 25 en voordat ik aan het werk ga wil ik 2 maanden reizen. Ik wil in de periode mei-juni 1,5 tot 2 maanden reizen, maar ben nog flexibel, dus kan b.v. ook half maart al weg.
Ook wat bestemming betreft ben ik flexibel, ik zit zelf aan Azie te denken, maar alles is bespreekbaar.
Verder heb ik geen voorkeur voor leeftijd van mn reisgenoot, hoewel een leeftijdsgenoot wel leuk zou zijn. Verder heb ik wel een voorkeur voor een vrouwelijke reisgenoot. Als je interesse hebt, laat het me dan weten!
Groetjes,
Hilje
Hoi Hilje,
Wie weet kan ik (M, 26) een deel meereizen als je in juni in Indonesië zit. Idee is om er een weekje of 4 rond te trekken in juni/juli namelijk…heb je al meer gereisd? Ik heb rondgereisd Mexico, Thailand en Brazilië gedaan de laatste paar jaar en elke keer is het toch weer compleet anders…
groetjes,
Leon
Hi Hilje,
Mijn rugzak staat rond april, begin mei klaar ( ligt nog even aan ticket) voor een rondreis door Mexico. 1 week in playa del carmen , voor de rest rondtrekken. Heb een hele lijst topplekken ontdekt viavia dus … mailme maar als je nu al zin krijgt;-)
groetjes, Annet [EMAIL=“werkenprive@hotmail.com”]werkenprive@hotmail.com
ps: alleen reizen op veel plekken daar is niet erg veilig helaas, dus beter en ( hopelijk;-) gezelliger met meerdere(n)
Hoi Hilje!
Ik ga begin mei 7 weken door China reizen. Ik ben zelf ook nog op zoek naar een reisgenoot. Misschien lijkt dit je wat? Ik ben zelf een gezellige meid van 23 jaar. Ik hoor het wel van je!
Groetjes Mo. [EMAIL=“fallenangelinheaven@hotmail.com”]fallenangelinheaven@hotmail.com
Hallo,
Ik ben 25 jaar en zou het wel zien zitten om er eens 2 maanden tussenuit te knijpen. Mijn werkcontract-en huurcontract lopen af en alles ligt momenteel open.
Ik heb nog niets speciaal gepland maar sta open voor alles. Als je dat ook ziet zitten, laat iets weten…
[EMAIL=“lefevrewendy@hotmail.com”]lefevrewendy@hotmail.com
groetjes en tot gauw!
Hee Hilje,
Ik ben een meid van bijna 23 en reis op dit moment door zuidoost-azie… Ik reis nu samen met een meid van 25 die helaas op 19 maart weer naar huis gaat. Ik heb tot 15 mei en wil nog verder… op 19 maart ben ik in Bangkok en heb ik als het goed is Cambodja, Vietnam, Laos en Noord-Thailand gedaan. Het maakt me niet uit wat ik verder ga doen maar omdat ik op 15 mei vanuit Bangkok weer naar huis vlieg zat ik te denken aan Maleisie, Indonesie of misschien China? Dat is niet te ver uit mijn richting en lijkt me heel gaaf. Als je nog niemand hebt gevonden en het lijkt je misschien wat kan je me mailen… [EMAIL=“janastip@hotmail.com”]janastip@hotmail.com Ik ben benieuwd.
Groetjes Jana
Hee Hilje,
Ik ben nog even 24 jaar en heb mijn ticket naar Bangkok op 27 april staan (vanuit Amsterdam met Malaysia airlines). Vanuit daar wil ik gewoon kijken wat ik allemaal ga doen en waar ik terecht kom. Heb tot op heden nog geen reisgenoot gevonden.
Lijkt het je wat om de eerste dagen (of tijd) samen op te trekken, laat maar weten (of samen in het vliegtuig te zitten?!)!!
Groeten Anoek (anoekletschert@hotmail.com)