Hallo,
Graag zou ik in juni voor ongeveer 1,5 maand gaan reizen, maar ik zoek een of meerdere reisgenootjes! Ik ben 21 jaar en zoek iemand van ongeveer dezelfde leeftijd. Ik wil graag veel van het land zien, maar ook wel eens een dagje relaxen. Qua land heb ik nog geen voorkeur. Ik heb gekeken naar Zuid-Afrika, maar ook naar andere landen in Afrika, Midden/Zuid-Amerika etc.
Ben jij het reismaatje wat ik zoek? Stuur een berichtje!
Groetjes Chantal
Hee Chantal, ik wil
Van de zomer ook heel graag reizen …
Het liefst naar Zuidoost azie of Australië en zoel ook nog een reismaatje … Ik ben 20 jaar word in mei 21 en hoop snel wat van je te horen !
Via Wereldwijzer app
Leuk een berichtje! Ik heb je een pb terug gedaan! 
Ha Chantal,
Ik wil rond die tijd gaan rondreizen door China. Ik ben 25 jaar en studeer in maart af. Voordat ik aan het echte (werkende) leven ga beginnen wil ik eerst nog een tijd op reis. Mijn reis staat nog niet vast. Het enige wat ik weet is dat ik heel graag naar Mongolië wil om daar paard te rijden om vervolgens vanaf daar naar China door te reizen. Mocht China je leuk lijken dan moet je het maar even laten weten, dan kunnen we kijken of we een stuk samen kunnen reizen!
Groetjes,
Marlies
Hoi Marlies,
Heb jij inmiddels al iemand gevonden om mee door China te reizen? Ik zou graag van 22/7 tot 10/8 (kan helaas niet langer dan 3 weken)naar China willen (vliegen op Bejing) en dit evt combineren met Mongolïe… en zoek nog een reisgenootje! Laat maar weten of je nog op zoek bent, dan zouden we kunnen kijken of mijn reisdata aansluit bij de tijd dat jij in China zou willen zitten… groetjes! Daphne