Reisgenoot gezocht tussen de 25-35 jaar, eind 2013 of begin 2014

Hallo,

Ik ben Eefje en ben 29 jaar.

Ik zit nu in China sinds half april 2013 samen met mijn vriend, hij is hier voor business en ik ben mee gekomen voor de support en de ervaring. Wij hebben gezegd hier maximaal een jaar te blijven, ik in ieder geval en hij misschien langer.

Nu heb ik besloten dat ik toch een aantal maanden zou willen rondreizen in Azie, maar zie mezelf dit niet alleen doen.
Ik zoek dus een reismaatje hiervoor. Ben best flexibel qua periode en heb ook nog niet echt een schema in me hoofd.
(Alleen niet rond de feestdagen in december.)

Ik kom eind augustus naar Nederland voor ongeveer 3 weken, dus dan kunnen we elkaar in real life nog ontmoeten.

Ben je van plan om richting Azie te gaan en lijkt het je leuk om samen te reizen, laat wat van je horen.

Groetjes, Eefje

Hoi Eefje,

Wat leuk dat je voor een jaartje in China woont! Gaaf hoor
Ik vertrek in September voor een jaar naar Nieuw-Zeeland.

In september ga ik met 5 Nederlandse jongeren (allemaal leeftijd rond de 28 jaar) rondreizen door Maleisië. We zijn een samengestelde groep van alleenreizende mensen die elkaar hebben opgezocht. Je bent welkom om je bij de groep te voegen!
Ik vertrek 13 september naar Maleisië waar ik dan 2 weken zal rondreizen (tot 28 september). Ik weet niet of je dat wat vind en of je dat uitkomt met je bezoek aan NL.
26 september vertrek ik naar Cambodja waar ik 3 weken verblijf (1 week rondreizen, 2 weken bij familiebezoek).
Als je het leuk vind kunnen we ook samen die week rondreizen door Cambodja. Dit kan tussen 28 september en 20 oktober.
Daarna vertrek ik naar Nieuw-Zeeland waar ik ga wonen/werken/reizen. Tijdens mijn verblijf in Nieuw Zeeland wil ik ook nog reis naar Australië maken.
Wellicht China ook nog wel, wil daar ook nog heel graag heen!

Het lijkt mij leuk om samen wat te reizen.

Groetjes,
Kirsten

Hoi Kirsten,

Bedankt voor je bericht.

Dat klinkt echt super leuk, alleen weet ik nog niet of dat uitkomt idd met me “vakantie” naar Nederland.
Maar dat zal ik snel even uitzoeken.

Kennen jullie elkaar via deze site? En hebben jullie elkaar al een keer ontmoet?

Wat ga je doen voor een werk in Nieuw Zeeland?
Je wilt iig nog veel zien haha.

Ben je al vaker op reis geweest?

Groetjes, Eefje

Hoi Eefje,

Ik heb al veel reizen gemaakt :slight_smile: ieder jaar een verre reis.
Ik heb de groep ontdekt door een oproep op deze site via facebook.
We zijn een facebookgroep gestart en ontmoeten elkaar komend weekend. Een aantal gaan al vanaf begin september tot midden september, en nog een aantal blijven tot eind september. Ik kom er halverwege bij.
Zodra je weet of je in september mee kan rondreizen door Maleisie dan kan ik je toevoegen aan die groep.
Heb je facebook?
Als je het leuk vind om samen te reizen, evt. ook naar cambodja of andere landen/reizen, kunnen wij eventueel in augustus/september hier in NL kennismaken. :slight_smile:

Leuk!

Groetjes,
Kirsten

Hoi Kirsten,

Heb je een privé berichtje gestuurd.

Groetjes

Hoi Eefje, ben je nog steeds op zoek? Ik wil ook graag, maar niet alleen. Het liefste ga ik in november naar India, daarna ga ik met een vriendin naar Sri Lanka.

Ik ben 26 jaar en woon in Maastricht, vanaf zondag a.s. heb ik alle tijd van de wereld :slight_smile: Dus kunnen we evt. kennismaken :slight_smile:
Groetjes

Hoi Cleo,

Bedankt voor je bericht.

Ik ben zeker nog op zoek naar een reisgenoot, maar heb wel besloten dat ik begin 2014 wil gaan.
Jij gaat sowieso in november begrijp ik!?

Groetjes

Hi Eefje, ja ik wil wel echt in november gaan, jammer!! Denk wel dat het leuk was geweest.
Groetjes