Ergens in november voor ongeveer 2 a 3 maanden

Hai,

Ik ben Eefje en ben 30 jaar.

Ik zit op het moment in China sinds april 2013 samen met mijn vriend, hij is hier voor zaken en ik ben mee gekomen voor de support en de ervaring. Wij hebben gezegd hier maximaal een jaar te blijven.

Nu heb ik besloten dat ik toch een aantal maanden zou willen rondreizen in eerste instantie in Azië, omdat ik daar al zit, maar Australië of NZ trekt mij ook heel erg.
Ik zou dit graag met iemand samen willen doen.

Ik zou graag in november willen vertrekken, maar een route heb ik (nog) niet .
Verder wil ik ongeveer 2 a 3 maanden willen reizen.

Ben je van plan om richting Azie, Australië of NZ te gaan en lijkt het je leuk om samen te reizen, laat wat van je horen.

Groetjes, Eefje

Hallo Eefje,

Je advertentie is al van even terug. Geen idee of je nog op zoek bent naar een reisgenoot. Ik reis in november door Cambodja en Laos (heen- en terugreis is inmiddels geboekt). Als het je leuk lijkt om eventueel (deels) samen te reizen laat het me gerust weten. Zie ook mijn advertentie uit september (jlo1971) voor meer details. (Vietnam heb ik uiteindelijk toch besloten over te slaan deze keer).

Hartelijke groet,
Jolanda

Hoi Eefje,

Ik ben Sonja en ben 25 jaar oud, momenteel net vertrokken op wereldreis, ik land 1 november in signapore en ga dan rondreizen in Azië, ik had zelf gedacht aan Maleisië Thailand Laos Vietnam Cambodja Thailand. Ik reis op 10 februari door naar Australië. Mocht je nog steeds opzoek zijn naar een reisgenootje misschien kunnen weer dan (een deel) samen reizen.

Groetjes Sonja

Hoi Jolanda en Sonja,

Bedankt voor jullie reactie.
Ik vertrek volgende week naar Thailand, daarna ga ik door naar Laos. Weet niet precies wanneer ik daar zal zijn.
Verder heb ik nog niet echt een planning.
Ik wil wel graag naar Maleisie, Indonesie en Phillipijnen. Vietnam sla ik over, ben ik van de zomer geweest en Cambodja zit niet echt in mijn planning, doe ik alleen als het zo uitkomt.

Sonja weet je ongeveer wanneer je in welk land je bent of zie je wel hoe het loopt?
Ik wil tot ongeveer februari/maart op reis, dus dat zou goed uitkomen. Je kan me altijd een pmberichtje sturen !

Groetjes, Eefje