November voor ongeveer 2 a 3 maanden

Hai,

Ik ben Eefje en ben 30 jaar.

Ik zit nu in China sinds april 2013 samen met mijn vriend, hij is hier voor zaken en ik ben mee gekomen voor de support en de ervaring. Wij hebben gezegd hier maximaal een jaar te blijven.

Nu heb ik besloten dat ik toch een aantal maanden zou willen rondreizen in eerste instantie in Azië, omdat ik daar al zit, maar Australië of NZ trekt mij ook heel erg.
Ik zou dit graag met iemand samen willen doen.

Ik zou graag in november willen vertrekken, maar een route heb ik (nog) niet .
Verder wil ik ongeveer 2 a 3 maanden willen reizen.

Ben je van plan om richting Australië of NZ te gaan en lijkt het je leuk om samen te reizen, laat wat van je horen.

Groetjes, Eefje

Hoi Eefje,

Ik ben Mirna, 28, en ben sinds maart in Australie. Ben je nog steeds van plan om hier te gaan reizen? Ik ben over een paar dagen in Melbourne en wil dan waarschijnlijk de great ocean road naar Adelaide doen. Daarna denk ik ergens een baan vinden maar leuke uitstapjes blijven doen! Het lijkt me leuk om (een deel) van de reis te delen met iemand, alleen reizen is ook niet alles… :slight_smile: Als het je wat lijkt, mail dan even naar mirna.knoop@hotmail.nl

Groetjes!

Hoi Eefje,

Eind december/januari ga ik door NZ trekken. Wat zijn jouw plannen nu?

Groetjes, Leanne

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie reactie!

Mijn plannen zijn alleen gewijzigd.

Ben nu in Bangkok en heb besloten dat ik alleen Azië doe de komende maanden t/m maart waarschijnlijk.

Jullie alvast een hele mooi reis!
Groetjes