Reisgenoot gezocht voor eind 2013 of begin 2014

Hoi,

Ik ben Eefje en ben 29 jaar.

Ik zit nu in China sinds half april 2013 samen met mijn vriend, hij is hier voor zaken en ik ben mee gekomen voor de support en de ervaring. Wij hebben gezegd hier maximaal een jaar te blijven, ik in ieder geval en hij misschien langer.

Nu heb ik besloten dat ik toch een aantal maanden zou willen rondreizen in eerste instantie in Azië, omdat ik daar al zit, maar Australië trekt mij ook heel erg.
Ik zou dit graag met iemand samen of een groepje willen doen.

Ik zoek dus een reismaatje hiervoor. Ben best flexibel qua periode en heb ook nog niet echt een schema in me hoofd.
(Alleen niet rond de feestdagen in december.) Ik zou ongeveer 2 a 3 maanden willen reizen.

Ik kom eind augustus naar Nederland voor ongeveer 3 weken, dus dan kunnen we elkaar in real life nog ontmoeten.

Ben je van plan om richting Australië te gaan en lijkt het je leuk om samen te reizen, laat wat van je horen.

Groetjes, Eefje

Hallo Eefje,

Els hier! Ook 29 jaar oud, ondernemend, actief, vind het leuk om fotos te maken, heb graag plezier, houd van natuur en ben gek op reizen, zeker in Australië! Daarom dat ik besloten heb om vanaf november 2013 voor een derde keer Down Under te gaan. En… Ik zoek nog een buddy :-).

Omdat ik al veel van Ausralië heb gezien wil ik graag in het gedeelte beginnen wat ik nog niet heb gezien. Mijn globaal plan? Beginnen in Broome, the Kiberleys, naar Darwin met oa Kakadu en dan afzakken naar Alice Springs voor Uluru en Kings Canyon (onder ander, globaal idee, nog niks ligt vast…). Het liefst zou ik in twee maanden via Adelaide en Perth weer uitkomen in Broome. Of dat haalbaar is? Geen flauw idee! Maar wel een mooi plan om mee te beginnen.

De vorige keren heb ik ook met een auto of camper gereisd wat heel veel vrijheid geeft (overal naat toe gaan wat je wilt, stoppen waar het je uitkomt dat soort dimgen, ideaal!) dus dat zou ik nu ook graag willen doen. Maar prijzig is dat in je eentje wel! Daarom zou ik graag met iemand samen willen reizen. Je berichtje sprak me aan. Hopelijk die van mij jou ook.

Ik hoor graag van je!

Groetjes Els

Hoi Els,

Bedankt voor je bericht.

Zo al voor de derde keer, dat is gaaf zeg!
Hoeveel maanden wil je gaan reizen en wat is je budget ongeveer?

Is ben sinds afgelopen vrijdag in Nederland t/m 8 september.
Misschien kunnen we wat afspreken, waar woon je?
Ik woon in Amsterdam.

Misschien is het makkelijker als je me een mailtje stuurt: eefhoev@hotmail.com

Hoor graag van je.

Groetjes, Eefje