Begin september 2012 vlieg ik naar Perth. Hier begint mijn down under reis. Ik ben van plan om een half jaar / jaar rond te gaan reizen. Het ligt er een beetje aan hoelang ik het volhoudt en of er nog genoeg money is… Ik heb een flexibel ticket dus ik kan terug wanneer ik wil!
Ik heb mijn route al wel en beetje vast staan. Mijn idee is om vanuit Perth naar Adelaide te gaan. Vanuit hier naar Alice Springs. Dan Melbourne en Sydney aan te doen en als laatste wil ik naar boven gaan. Brisbane / Byron Bay & Cairns. Verder zie ik wel waar ik strand. Wie weet blijf ik ergens wel hangen! Ik laat me verassen!
Tijdens mijn reis wil ik zowel werken als rondreizen. Ik wil graag werk gaan zoeken in het boerderij werk of in de fruitteelt. Uiteraard wil ik ook avontuurlijke activiteiten gaan ondernemen, denk aan skydiven en surfen. Verder wil ik vooral genieten van de tijd dat ik down under ben! Ik vind het een grote uitdaging en ben heel benieuwd hoe ik het ga vinden in AU.
Het zou leuk zijn als er (TOEVALLIG) nog iemand is die een beetje dezelfde route gaat en in dezelfde tijd reist als mij, zodat we misschien wel gezellig samen kunnen reizen voor een tijdje of de hele reis:P haha…!
ik heet Lisa en ben ook (nog) 19 jaar
net als jij zoek ik een reisgenoot die een half jaar/jaar wil reizen en wil ik ook in september vertrekken.
heb je misschien interesse om samen te gaan?
laat me dan iets weten
Ik vlieg eind Oktober naar Perth… denk je dat je dan nog in de buurt bent, of ben je dan al bij Adelaide in de buurt. Ben ook (nog) 19, haha… En vlieg met een enkel ticket voor onbepaalde tijd naar Australië!
Zoals ik in mijn bericht al had gezegd, staan er al wel enige dingen vast voor mij. Zo vlieg ik bijvoorbeeld wel op Perth. Heb jij al enig idee van wat je wilt doen en waar in AU enzow??
Euhm ik geloof dat ik nu vast heb staan dat ik begin november naar Adelaide ga. Maar dit kan ik eventuele nog wel veranderen hoor. Wat zijn jouw plannen dan een beetje ? of weet je dat nog niet?
Heb eigenlijk nog geen specifiek plan! Ik kom aan in Perth en bekijk dan wel of ik eerst ga reizen, of ga werken. En of ik 3 maanden werk ga doen voor een Second Work and Holiday visum. Ligt er maar net aan of er toevallig banen zijn in/rondom Perth… En of ik Oud&Nieuw in Sydney ga vieren… lijkt me natuurlijk geweldig, maar overnachten is dan wel erg duur.
nee, ik moet zeggen dat ik nog geen concrete plannen heb.
ik heb zelfs mijn ticket nog niet geboekt.
ik ben ook nog nooit in Australië geweest en ik weet dus niet zo goed wat er allemaal te bezien valt. daarom zou het ook leuker zijn om met iemand mee te reizen die al een iets of wat plan heeft.
Ja daar heb je idd wel gelijk aan. Maar ik weet ook nog niet of ik dan in Sydney ben hoor… Okee… Ja ik wil wel echt een beetje rond gaan trekken en aangezien een paar maanden dan eigenlijk nog te kort zijn, houdt ik denk ik wel een beetje vast aan mijn planning:) ik kan er nog wel wat in schuiven, maar wil toch ook wel veel zien…