Ik wil heel graag meer van de wereld zien, ik denk aan amerika, australie etc. Al mijn vriendinnen zijn aan een man en zelfs al kinderen, te druk met hun baan etc. Ik ga de stap nemen om de wereld te zien! Maar eerlijk toegegeven… de stap alleen nemen vind ik doodeng:tssk: haha
Ik zoek dus een reismaatje, zit er zelf over na te denken om eind dit jaar begin volgend jaar te gaan! Ik heb geen idee het dit verder werkt, maar hou je van dingen ondernemen en heel veel zien, een goed feestje op zijn tijd en gewoon lekker gek doen? Laten we dit dan samen doen!
Kort iets over mezelf, 29 jaar, gek op uitgaan, festivals zoals FYM, Latin Village, lees graag boeken, sport graag en gaaa maar door!
Hoe lang wil je in totaal gaan? Wil je iig al v.a december of evt v.a. januari?
Ik wil zelf voor 4 a 5 weken rondreizen, maar kan maar niet kiezen waarheen! Er zijn zoveel leuke en mooie landen/ plekken. Ook ik heb geen vriendinnen die dit van plan zijn, wel tripjes naar Dubai, Miami en Europa maar niet naar LA/ California, ZUid-Amerika of Oceanie.
Ben een vrouw van 29 jaar en woonachtig in Den Haag. En zoek ook een gezellig reismaatje. Heb een brede interesse, flexibel en spontaan.
Herkenbare feiten!! Al mijn vriendinnen zijn inmiddels zwanger, hebben al een baby, zijn getrouwd, wonen samen ect ect…en ik??? Ik zit nog steeds alleen op de bank. Maar ik ben niet saai hoor! Ik ben (bijna) 28 jaar en heb al behoorlijk wat van de wereld gezien. Eind december begin januari zou ik graag een keer nieuwjaar aan de andere kant van de wereld willen gaan vieren! Ik heb een aantal kennissen in Nieuw Zeeland waar ik eventueel voor een nachtje terecht zou kunnen. Dus…heeft iemand zin om mee te gaan? Ik zou ook graag naar Australie willen! Ik kan niet te lang weg, maar zat zelf aan 3 a 4 weken te denken.
Hey Kim,
Ben je weleens eerder die kant op geweest? Ik wil ook zo’n 4weken reizen, maar om veel van AUS en NZ te zien wordt dan lastig. Ik zou zelf iig Sydney willen zien, mss Melbourne en misschien icm Noorder en Zuider eiland van NZ.
Ik heb me al voorgesteld hierboven en ben ook niet saai haha.
Heb je een budget in je hoofd? Als dat allemaal duidelijk is, lijkt het erop dat we allebei hetzelfde zoekenJ
Groetjes
Jeannette
Ja ik ben in 2001 met mijn oma naar het zuider eiland van NZ geweest om daar familie te bezoeken. Een nichtje van haar, wel rond de 80, maar een fief menske! Dat is een van die kennissen Ik heb alleen Dunedin, Balclutha (daar woont zij) en Queenstown gezien. Verder helaas helemaal niets Maar ik sta overal voor open!!! Heb ook een zeer brede interesse. Op de terugweg hebben we toen een stop-over op de Fiji eilanden gemaakt. Ook erg aan te raden mits het budget klopt!
Qua budget heb ik eigenlijk de mazzel dat ik daar niet zo op hoef te letten. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet budget wil reizen hoor…ben immers overal voor in! Nieuwjaar vieren in Sydney lijkt me nou echt mega gaaf!!! Ik zal je mijn emailadres even mailen, dan kunnen we daar misschien verder kletsen als dit je aanspreekt!
Ik heb verder geen eisen, wil ook graag richting aus en nz en heb nog geen tijdspad uitgekozen! Budget… uhmmm haha kan 2 kanten op… ook lijkt me ervaring van daar werken voor je money ook erg leuk namelijk!
Ik wil/kan pas einde jaar weg.
Misschien kunnen we per mail ff verder doormailen? Ik bericht jullie prive!
ikzelf, een 27 jarige vlaamse madam die al een aantal reisjes van 3weken achter de rug heeft naar ondermeer Nieuw Zeeland en dit jaar Mexico, heeft besloten om een jaartje loopbaanonderbreking te nemen in 2010 (vanaf maart). De plannen zijn om richting Amerika te trekken en aldaar rond te trekken en te werken. Ik heb altijd al gereisd met een vriend maar die kan er jammer genoeg omwille van carriere niet voor een jaartje tussenuit. dus vandaar deze zoektocht.
Wie ik ben; een 27 jarige maatschappelijk assitent die even iets volledig anders wil. Houd me vooral bezig met mijn vrienden, festivals, concerten, genieten, werken, …
Ik ben ook van plan om eind dit jaar richting Australie en Nieuw-Zeeland te gaan. Heb een paar weken geleden te horen gekregen dat ik per 01 okt. mijn heeeeeele leuke baan kwijt ben…tja wat doe je dan??Nou daar hoefte ik niet lang over na te denken. Wil namelijk al heel lang naar Australie om daar te reizen, feesten, surfen, leuke mensen ontmoeten en wie weet wat nog meer te doen. Mijn plan is om per half november begin december te gaan voor hoe lang weet ik niet precies. Ben al hard aan het sparen en dingen aan het uitzoeken. Heb al eerder gereisd door Azie wat een hele gave ervaring was. Ik zou het heel gezellig vinden om samen met 1 of meerdere mensen te reizen. Ook lijkt het me heel gaaf om een camper te huren of kopen en lekker zelf te gaan cruisen…>>>
Ik weet niet of iedereen inmiddels al een iemand heeft???
Zo nee, zijn er mensen die misschien een keer willen afspreken?
Balen dat je je baan kwijt bent, maar inderdaad super idee om lekker te gaan reizen!
Ik ben van plan om rond half november richting Australie te gaan…Ben van plan daar 2 maandjes rond te reizen, vanaf Brisbane naar boven (Cairns) en dan miss inlandse vlucht om uiteindelijk in Sydney te eindigen… Maar heb nog niet geboekt, dus plannen staan nog open.
Misschien dat we eens wat ideeen kunnen uitwisselen? Ik zoek geen ‘vaste’ reispartner maar het zou wel gezellig zijn om wat dingen samen te ondernemen of bijvoorbeeld samen die kant op te reizen en daar te starten!?
Ik ga wel met australien backpackers, individueel ticket was mijn idee om op de terugweg nog in azie wat overstops te maken
Iets over mijzelf, ik ben 21 (tegen die tijd 22), woon in Den Haag, Net klaar met mn hbo bedrijfseconomie studie. Hou o.a van reizen, duiken, lezen, en een feestje!
Wil graag veel van het land zien, maar ook vooral gezellige mensen ontmoeten en genieten van alle nieuwe culturen!
Als je beetje zelfde ideeen hebt, mail dan maar:
[EMAIL=“lauradingjan@gmail.com”]lauradingjan@gmail.com
Hoi allemaal,
Ik ben Rozemarijn en zou ook graag op reis gaan volgend jaar vanaf ongeveer januari naar Australie.
Ik ben net klaar met mijn studie Biologie en nu een europa tour aan het maken. Daarna ga ik voor 3 maanden naar India een project doen, en daarna wilde ik naar Australie. Ik heb dus al redelijk veel gereisd en wil graag nog meer van de wereld zien. Aangezien ik nu nog niets voor Australie heb geregeld leek het mij leuk dit met iemand anders te doen!
Ik wil graag een soort auto kopen/ huren en dan veel van australie zien (rondtrekken) en ondertussen ook werken (druiven plukken ofzo) om wat geld te verdienen (want aussie is ook niet goedkoop denk ik!). Verder houd ik van natuur, cultuur, een gezellig feestje en dansen, muziek, dingen zien, ben wel avontuurlijk ingesteld, en ik houd wel van sport, maar ben niet verschrikkelijk sportief aangelegd.
Dat was het wel zo`n beetje. Het lijkt me leuk om voor ongeveer 4 maanden te gaan (maar andere ideeen zijn altijd welkom!). Eventueel van te voren of naderhand door Azie of NZ reizen lijkt me ook erg gaaf, maar is niet perse noodzakelijk!
Ik hoor het wel.
Groetjes,
Rozemarijn:).
Hoi iedereen!
Ik ben ook op zoek naar reisgenootjes voor begin 2010, voor in ieder geval Japan. Daarvoor wellicht Nieuw-Zeeland of Australië vandaar dat ik hier beland. Ik heb met Femke (Olifant123) al wat lopen sparren hier: