Ik ben van plan om begin november van dit jaar te gaan reizen door Thailand, Laos, Maleisie en Cambodja, voor 3 a 4 maanden. Ik wil dit alleen gaan doen, maar veel mensen raden mij dit af. Of alleen…ik wil er alleen naar toe gaan met de instelling dat ik daar wel mensen tegenkom waar ik mee samen kan reizen. Nu ben ik via internet toch op zoek naar een reisgenootje. Wie heeft dezelfde ideeen als mij? Je hoeft niet perse alle maanden mee te reizen als je niet zo lang kan blijven, maar het is al leuk als we samen naar azie kunnen vliegen en daar een paar weken de boel kunnen verkennen. Ik ben 22 en net klaar met mijn HBO-opleiding Leisure Management…
ik vertrek op 2 juli voor een jaar naar ginder, ook wel alleen hoor
ik zit november in laos, december in cambodja en januari in thailand (zo ongeveer hé) dus als het je interesseerd, geef me maar een seintje
Gaan jouw plannen voor november nog door?
Ben je nog opzoek naar een reisgenote?
Ik wil namelijk ook in die periode gaan.
Ik hoop dat ik snel wat van je hoor!
Groetjes,
Als ik het goed lees zitten jullie op dit moment beiden in Azie…net als ik. De afgelopen 2 maandne heb ik lesgeven en rondgetrokken in Thailand. In januari vertrek in naar Laos omvervolgens ook naar Cambodja en Maleisie te gaan…heb een beetje een reisschema maar daar kan natuurlijk altijd van afgeweken worden (geen geplan hier). het lijkt me erg leuk om samen met iemand te reizen, al is het maar voor een paar dagen/weken, dus mochten jullie intresse hebben laat het me dan even weten, je kunt me mailen op koetsier_mieke@hotmail.com. Ik ben trouwens 21 jaar en net klaar met mn opleidng Commerciele Economie en vond het tijd om de wereld te verkennen!