Reisgenootje gezocht voor de periode sep-okt-nov (4-8 weken) Azie

Hallo,

Mijn naam is Christel, 25 jaar en ik ben net klaar met mijn master. Ik heb tijdens mijn studie altijd veel gewerkt (dus ook gespaard) en wil nu graag nog wat van de wereld zien voordat ik echt aan het werk ga. Ik ga in december met mijn partner al naar Costa Rica, en in de tussentijd wil ik graag zelf richting Azie.

Ik heb geen zin om alles te plannen vooraf, en de bedoeling is dan ook om met een low budget te genieten, ontspannen en vooral veel te zien en te doen. Als persoon ben ik outgoing, gezellig en een echte kletskous. Ik zoek iemand die ook een leuke babbel heeft, actief en relax wilt afwissselen en iemand die net als ik opzoek is naar avontuur.

Lijkt het je wat om samen naar Azie te vertrekken? Denk aan thailand, vietnam, cambodja, myanmar etc. Reageer dan!

Groetjes Christel

p.s dit is mijn zusjes account :slight_smile: maar die heb ik nu wel gekoppeld aan mijn email adres …

Hoi christel. Ik wil 3 weekjes reizen maar niet alleen. Ik kan vanaf 29 sept tot 16 oktober. Kan jij dan ook?
Groetjes fabienne

Sent from my SM-G930F using Wereldwijzer mobile app

Hey!

Ik ben lore, ook 25j en start 15 november met reizen :slight_smile:
Wel heb ik al ticket naar India, dus geen idee of dit ook op je lijstje staat? Anders laat je het maar weten! Ik reis het hele jaar door (vooral Azië) maar andere data gaan niet overeen komen denk ik.

Laat maar weten als je India zou zien zitten

Groetjes,
Lore

Hoi Lore, dit zou voor mij te laat zijn aangezien ik zelf 3 dec richting Costa rica vertrek. Ik wens je een leuke reis toe in India !

Hoi fabienne,

Ik heb zelf nog geen excacte datum in gedachten en ook nog niet precies hoelang! Maar in die periode zou ik wel kunnen. Heb je al een idee waar je heen wilt? En hoe oud ben je?

groetjes Christel

Hiii! Ik ben 25 jaar. Nog geen concrete plannen maar thailand of bali zo iets.

Sent from my SM-G930F using Wereldwijzer mobile app

hey interesant profiel mij lijkt die regio ook erg interesant

Hoi Christel,

Leuke plannen heb je. Ik ben van eind oktober tot eind november een maandje in Thailand. Alleen mijn vlucht en de overnachting voor de eerste dagen heb ik al vastgelegd. Globaal plan is om vanuit Bangkok naar het noorden te gaan en daar wat rond te reizen. Later wil ik dan nog wat eilanden in het zuiden meepakken. Tot op heden reis ik nog alleen, maar samen reizen vind ik gezellig. Ik ben dan ook nog op zoek naar een reisgenoot(en) om een deel of de hele reis mee samen te reizen. Mocht je interesse hebben, kun je mij even even een priveberichtje sturen met je emailadres, dan zal ik wat meer over mijzelf vertellen en over de exacte data en vluchtgegevens enzo. Zonnige groet!

heb je eenf acebook praat wat makkelijker