April/Mei reisgenoot

Hey,

Ik ben een student van 20 jaar (21 over 3 dagen), die gestopt is met z’n studie. Het beviel toch niet en overstappen werkte niet, waardoor ik in september pas weer kan beginnen.
In de tussentijd wil ik er graag even tussenuit. Ik heb geen ervaring met rondreizen en ben nog nooit buiten Europa geweest, wat ik wel erg graag wil.
Ik zoek een reisgenoot voor richting Japan, ZO-azie, India, China (of combinatie) die er ook zo’n 7-8 weken tussenuit wil rond de maanden April/Mei en begin Juni.
Mijn hobbies zijn (beach)volleybal, beetje voetballen, rondreizen, sightseeing en kletsen/uitgaan.

Grtz,
Karel

Bedacht net dat zuid-Amerika en Nieuw-Zeeland mij ook erg leuk lijken. Ik moet er gewoon even tussenuit. De maanden april/mei/juni komen mij het beste uit. Het liefst 7 a 8 weken (maar 6 weken kan ook).

Om nog even toe te voegen:
Ik zoek iemand waarmee ik erg kan lachen, niet iemand die overal serieus op ingaat. Ik houd van combinatie cultuur/natuur/relax. Dus zowel culturele attracties bekijken, als parken/bossen/meren/watervallen bekijken, als stappen/beachvolleyballen/uitrusten, etc.
Ik doe graag alles rustig aan op een gezellige manier. Iemand die erg punctueel is, of snel gestresst raakt als er iets anders verloopt dan gepland heb ik liever niet bij me. Ik vind het meestal wel grappig als er iets helemaal anders gaat dan gepland en ik heb liever mijn reisgenoot ook.
man/vrouw is mij om het even. Als het maar gezellig is. Leeftijd: 18-24 jaar.

Evt in combinatie met vrijwilligerswerk vind ik hartstikke leuk. Vooral om de mensen die je daar ontmoet die ontzettend dankbaar zijn voor jouw hulp.

Ik zit nog erg flexibel omdat ik weinig heb gepland. Ik werk nu tijdelijk via een horeca-uitzendbureau in Amsterdam waarbij ik elke week aan kan geven hoeveel en waarneer ik wil werken. In september ga ik waarschijnlijk met een hbo studie beginnen in A’dam of zwolle.

mail me maar, of voeg me toe op msn: karel_kruyk@hotmail.com

h

Hoi Karel!