Nog onbekende bestemming in maart/ april

ik ben Julia, 19 en eventjes gestopt met mijn studie tot volgend collegejaar. Ik wil eigenlijk zo rond maart/april wel een reis maken om mijn vrije tijd optimaal te hebben benut, maar alleen reizen zie ik niet zo zitten…
Het lijkt me leuk om met een of meer reisgenootjes een reis te maken naar noord- / zuid-amerika/ afrika/oceanie
Ik ben nog vrij besluiteloos en sta dus nog open voor van alles en nog wat, ik ben benieuwd of er iemand is die belangstelling heeft om er ook eventjes tussenuit te gaan!

hey! ik ben Linde (18). ik wil ook graag rond die tijd weg. zelf zat ik te denken aan paramaribo, johannesburg of kaapstad maar ik heb nog geen concrete plannen.
Groetjes Linde

Heey,
Ben zelf ook al een hele tijd bezig om reisgenoten te vinden, wilde
in maart/april voor 2 of 3 maanden naar de Verenigde Staten gaan,
grote steden bezoeken, nationale parken enzo,
Laat maar wat weten als het je wat lijkt!
groetjes, Mark (21)

He Julia,

Zelf ben ik ook om in maart / april van plan om weg te gaan, backpacken en dan naar India (Goa)mooie stranden, vanuit daar verder trekken landinwaards. (staat nog niet vast)
ik zoek een maatje om eventueel mee in het begin te reizen en later te splitten. Als het reizen samen goed bevalt is het ook een mogelijkheid om verder te reizen.

lijkt het je wat?

Groeten Vivian,

Hoi Julia,

ik ben Stèphanie, 19 jaar en zou in maart en april alleen gaan rondreizen door Kenia, Uganda, Rwanda en Tanzania. Echter, ik heb zojuist een uurtje geleden alles gecancelled vanwege de situatie in Kenia die steeds meer uit de hand loopt. Natuurlijk wil ik nog wel steeds op reis; eventueel alleen naar Uganda en Rwanda of anders ergens anders naar toe. Het lijkt me leuk om samen met iemand te gaan. Mocht je ideeën hebben of geïnteresseerd zijn, stuur me dan even een mailtje: [EMAIL=“stephanie_noord@hotmail.com”]stephanie_noord@hotmail.com

groetjes

Hey!
Ik ben Stephanie 17 jaar en ben gestopt met mijn hbo opleiding, en ik wil graag 1 of 2 maanden weg het liefs naar Amerika.
Ik ga deze week mischien een taalcursus boeken in miami of fort lauderdale, maar ik ben nog een beetje aan het twijfelen of dat wel wat is, het lijkt me erg leuk om met een groepje op reis te gaan. Voor de rest heb ik geen plannen. Denkt er iemand nog meer aan om een taalcusus te gaan doen? Je kan contact opnemen met mijn email:stef_hoog@hotmail.com
Groetjes Stephanie

Hey Julia,
Ik ben ook gestopt met mijn studie, en wil heel graag in mei & juni naar Ethiopie (Afrika). Ik heb nog geen concrete plannen, maar zou het leuk vinden om er bijv. in een weeshuis (vrijwillig) te werken. Verder wil ik natuurlijk de mooie plekken bezoeken en lekker reizen enz! Ik zou graag met iemand samen gaan, aangezien ik niet met een organisatie of iets mee ga, en het toch wel gezelliger vind dan alleen!
Als je geinterresseerd bent, hoor ik graag van je!

Groetjes, Eline (21 jaar)

Yo,

Ik ben Karel, 21 jaar. Ook ik ben gestopt met mijn studie. Ga in september weer beginnen.
Ik wil rond april weggaan naar Indonesie en daar beginnen dan door naar de rest van ZO azie. In totaal zo’n 3 maanden wegblijven. Wil wel erg graag die richting op, maar heb nog niets vaststaan.
Interesse mail me dan: karel_kruyk@hotmail.com

grtz,
Karel