Ik ben ook opzoek naar een reisgenootje, m/v maakt niet uit. Ik heb nog maar weinig reis ervaring en daar wil ik verandering in brengen. Wie heeft er zin om iets actiefs met mij te ondernemen, rond maart/april? Het maakt mij weinig uit waar naartoe, voor ongeveer 2 maanden. Ik ben trouwens Linde (24) en zou graag met iemand op pad gaan die ook graag uitdagingen aan gaat, leuk vindt om dingen te ondernemen, zo nu en dan een feestje en wat ook belangrijk is, dat we op elkaar kunnen rekenen. Mocht je het leuk vinden kun je me mailen; [EMAIL=“flowersquirrel@hotmail.com”]flowersquirrel@hotmail.com
Ik ben ook van plan om rond april te vertrekken. Waarnaartoe weet ik nog niet precies, maar wel dat ik in ieder geval weg wil.
Ik denk eraan om vrijwilligerswerk te gaan doen, misschien wel gecombineerd met reizen (door Ghana??)! Ik ben er nog niet helemaal uit, misschien wordt het ook wel enkel reizen.
Echt drastisch op zoek naar een reisgenoot ben ik niet, maar het is natuurlijk wel zo leuk om samen met een ander te gaan.
Ik heb redelijk wat reiservaring, maar ben ook nog nooit ‘echt’ ver weg geweest. Ben trouwens 21.