reisgenoot (V) gezocht 20-30 jr.

Dag alle reizigers,

Rond maart/april 2012 ben ik van plan voor bepaalde tijd te gaan rondtrekken om wat van de wereld te gaan ontdekken. Dit voor ongeveer 2 a 3 maanden. Ik heb nog geen concrete plannen. Wel gaat mijn gedachten uit richting Amerika (VS). Ik sta open voor allerlei plannen. Wat betreft: cultuur, activiteiten en ontspanning.

Het lijkt mij supertof mijn ervaringen ter plekke te kunnen delen en ben daarom opzoek naar jouw. Ben jij degene met wie ik een stukje van de wereld kan gaan ontdekken? Vanzelfsprekend spreken we van te voren wat keren af, om te kijken of het klikt.

Even nog wat over mezelf: Ik ben Vera 23 jaar oud en woon in Noord-Holland.
Allerlei opties staan nog open, ik ben benieuwd naar je reactie!

Groetjes, Vera

Hoi Vera,

Ik ben Lieselot 26j en op zoek naar een reispartner (v) om weekje naar NY te gaan in april/mei?

Groetjes

Lieselot, Oost-Vlaanderen (België)

Hoi Lieselot,

Bedankt voor je mail en je interesse. Een weekje is voor mij tekort. Sta je ook open voor een langere reis van 2 a 3 maanden?

Groetjes, Vera

Hoi,

Ik zou dat volledig zien zitten, maar ik heb vast werk en kan slechts 5 dagen verlof /jaar vrij kiezen… dus dat zal niets worden denk ik … :slight_smile:

Nog op zoek naar een reisgenoot? Ik ben een beetje aan het orienteren en zoeken toen zag ik jou bericht maar zie dat het van december is… Groetjes denise

he Denis
Ik zoek ook nog een reisgenoot , ik wil namelijk graag voor 3 maanden naar de vs , sta ook open voor andere opties!

Hoi foedoe ik weet niet wat je echte naam is:p je zoektdus nog een reisgenoot? Voor welke periode? En op doorreis of eventueel daar werk zoeken ? Groetjes denise

ja ik wil eigenlijk gewoon door amerika heen reizen , maar weet t nog niet precies ,ik heb nog geen concrete plannen gemaakt en jij?

ik wil eigenlijk 1 april vertrekken en dan voor een periode van ongeveer 3 maanden. Ik hoop dat ik daar een leuke appartament ofzo kan huren

Geldt voor mij hetzelfde! Eerst orienteren, ik vind (bijna) alles zo leuk. Ik weet nog niet wAt mijn budget zal zijn… Heb je msn?