Ik ben op zoek naar een reisgenootje om een aantal steden in Amerika te gaan bezoeken. Hoe en wat weet ik nog niet precies, maar eerst ben ik op zoek naar een reisgenootje.
Ik ben een spontane meid van 22 jaar die gek is op reizen! Ik ben op zoek naar een jongen/meisje tussen de 20 en 26 jaar die net zoals mij graag wat van Amerika wil gaan zien! heb je interesse? laat me weten!
In principe hangt dat af van mijn budget en hoeveel alles ongeveer gaat kosten!
Wil toch wel minimaal 2 maanden weg zijn aangezien ik zoveel mogelijk wil zien en toch aan niets gebonden ben! Wat had jij in gedachten?
wat leuk dat je dat wilt gaan doen, ik ben zelf ook opzoek naar iets om te gaan doen vanaf oktober en ook minimaal 2 maandjes. Ben alleen nog een beetje in dubio of ik naar Amerika of Australie wil en misschien in combi met wat vrijwilligerswerk.
ik ben zelf ook een spontane meid van 22 jaar, ( 1 juni word ik 23 ) en wil dus ook erg graag reizen. Heb jij inmiddels al meer ideeen over wat je wilt doen daar ?
Ik ben me ook aan het oriënteren op rondreizen (met reisgeno(o)t(en)) of vrijwilligerswerk in Amerika of Australie. Ik vind zelf een maand of 3 wel een mooie periode dus dan sep-okt-nov of okt-nov-dec. Ik ben er zelf nog niet uit wat ik het liefst wil maar als het om vrijwilligerswerk gaat wil ik graag wat met dieren (aangezien ik hierin mijn opleiding bijna heb afgerond). Het voordeel hiervan is dat het redelijk te doen is qua kosten en rondtrekken (zonder te werken) een stuk duurder is, maar ook dat lijkt me heel leuk! Ik ben trouwens 20 jaar! Zijn jullie al wat verder met jullie plannen of opzoek naar mensen om dit verder mee te bespreken?
Wat leuk dat je ook op reis wilt ! ik zit zelf ook te denken aan een periode van 3 maanden en misschien als het goed bevalt wel langer. Ook wil ik rond oktober weg, voor die tijd nog even wat geld bij elkaar sparen :). Met dieren is inderdaad erg leuk, ik zou ook wel graag wat met dieren willen doen, als ik naar Australie ga dan wil ook ook wel op een boerderij werken. Ik zit zelf te denken aan misschien een periode amerika en daarna australie, of andersom.
Ik ben over maandje klaar met mijn opleiding en wil dan echt concrete plannen gaan maken en dan gaan boeken, tot die tijd me een beetje orienteren enz en kijken of er meer mensen zijn met dezelfde plannen en om samen te reizen of een gedeelte van de reis samen te doen.
Mijn naam is Steffi, 23 jaar, en ik ga van 1 t/m 11 oktober de Oostkust verkennen. Ik wil van Washington D.C. via New York naar Boston reizen per trein. Mochten jullie begin oktober één (of meerdere) van deze steden willen bezoeken dan zou ik het leuk vinden om me bij iemand aan te sluiten!
Ik ga van half oktober tot half November.
Ik wil dan in het noordoosten beginnen, door naar het noordwesten en eindigen in het zuidwesten.
Lijkt dit je wat?
Ik ben Lisa 24 jaar uit Mechelen (België) en ik wil een rondreis maken door de verenigde staten. Ik kan vertrekken vanaf midden/eind augustus tot midden/eind november. 3 maanden dus!
Ik zou graag van new york naar L.A gaan via het noorden en dan de terugweg doen via het zuiden… het liefst van al zou ik een echte road trip willen maken met de wagen en andere vrijwilligers
Hebben je interesse? Vraag maar gerust wat info over mij of de reis!
Ik ben Rens(21) en ben van plan een reis te gaan maken naar USA om ook steden en cultuur te snuiven. Ik kan tot nu toe weinig mensen vinden die net zo impulsief een reis willen gaan maken als ik. Ik ben in voor alles en hoop in die tijd dat ik vertoef in Amerika erachter te komen wat voor studie ik wil gaan volgen en waar mijn interesses het diepst gegrond liggen.
Ook ben ik van plan te feesten en dingen te bezoeken, dus van alles en nog wat.
Lijkt dit je interessant mail dan: rensjdv@gmail.com voor meer informatie