Hoi Max! Wil je naar een bepaald gedeelte van Amerika? Bijvoorbeeld west coast, east coast een stad als New York? En een groep van drie mensen of tien? Twintig? Bepaalde leeftijdscategorie?
Hi, goed idee, ik (vlotte, ongecompliceerde meid, 58) wil al een tijdje naar Amerika, maar het komt er maar niet van. Met meer mensen gaan die wat concretere plannen hebben t.a.v. wat ze willen zien/bezoeken lijkt voor mij een prima oplossing
Eigenlijk sta ik nog steeds in de startblokken voor Amerika, ben naar de vakantiebeurs geweest en kwam daar tot de ontdekking dat het een optie is om heel eenvoudig vanuit Florida met een camper een behapbaar stukje Amerika te doen. Maar ja, alleen is maar alleen. Ben dus heel blij met je reactie!
Hoor van je, Michelle
Het zou dan een trip zijn van 2/3 weken. Het parcours heb ik dan uitgestippeld van leuke plaats naar leuke plaats. En onderweg stops maken en kijken wat en wie we tegen komen. Ben zelf ook erg fan van mensen te bezoeken die verzamelingen aangelegd hebben of een museumpje begonnen zijn ( maakt niet uit waarvan​)