Reisgenoten gezocht: met een groep naar de USA

Mijn droom is al jaren om naar Amerika te reizen. Ik zou het heel leuk vinden om met een groep een mooie reis te plannen en te maken.

Ik zou graag voor 2 weken willen gaan en de periode natuurlijk in overleg.

Ik wil daar graag wat dingen bezichtigen maar vind het ook goed om af te wisselen met een wat rustiger programma.

2 likes

Hoi Max! Wil je naar een bepaald gedeelte van Amerika? Bijvoorbeeld west coast, east coast een stad als New York? En een groep van drie mensen of tien? Twintig? Bepaalde leeftijdscategorie?

Hi, goed idee, ik (vlotte, ongecompliceerde meid, 58) wil al een tijdje naar Amerika, maar het komt er maar niet van. Met meer mensen gaan die wat concretere plannen hebben t.a.v. wat ze willen zien/bezoeken lijkt voor mij een prima oplossing

Noteer me maar..

Hey Max, ben even benieuwd, heb je al een reismaatje gevonden?

Hoi,

Ik lees dit nu pas maar nee.

Groet,

Max.

Hoi,

Ik lees dit nu pas.
Al iemand gevonden?

Groet,

Max.

Hi Max!

Eigenlijk sta ik nog steeds in de startblokken voor Amerika, ben naar de vakantiebeurs geweest en kwam daar tot de ontdekking dat het een optie is om heel eenvoudig vanuit Florida met een camper een behapbaar stukje Amerika te doen. Maar ja, alleen is maar alleen. Ben dus heel blij met je reactie!
Hoor van je, Michelle

Klinkt heel erg leuk! Dan heb je vast al een beeld van hoe en wat?
Hoe lang wil je en wat wil je persé zien etc.

Groetjes,

Max.

Hi Max,

In welke leeftijdscategorie ben je op zoek?

Hoi,

Ik ben zelf 37. Maakt me niet heel erg veel uit verder.

Het zou dan een trip zijn van 2/3 weken. Het parcours heb ik dan uitgestippeld van leuke plaats naar leuke plaats. En onderweg stops maken en kijken wat en wie we tegen komen. Ben zelf ook erg fan van mensen te bezoeken die verzamelingen aangelegd hebben of een museumpje begonnen zijn ( maakt niet uit waarvan​:rofl:)

Vergeet te vertellen dat mijn bouwjaar 1968 is en dat ik single ben, zoek wel mensen die ook een beetje rond dat jaartal cirkelen.

Hai,

Dat klinkt heel erg leuk!
Heb je al een periode in gedachten?

Groetjes!

Oke, ja ik ben 37 dus dan wellicht niet helemaal wat je zoekt haha.

1 like

Tja…:smiling_face_with_tear: