Hallo iedereen,
Ik zoek een leuke reisgenoot. Ik ben 32 jarige single man uit de Achterhoek. Ik zou graag naar Amerika op vakantie willen gaan. Maar omdat ik single ben, en mijn vrienden gesetteld zijn en kinderen hebben moet ik alleen reizen. Ik heb al verschillende website bekeken voor single reizen maar daar krijg je niet veel te zien voor een flinke prijs. Het mooiste is om zelf Amerika te ontdekken met de auto. Ik zoek iemand die samen met mij deze reis naar Amerika wilt maken.
Ik wil de Westkust zien. Op de route wil ik het volgende zien: Los Angeles, Universal Studios, Warner Bros Studios (ik ben een filmfreak dus staat hoog op me lijstje), San Diego, Las Vegas, San Francisco, Monterey Aquarium, de natuurparken zoals Monument Valley, Death Valley, Sequoia National Forrest en meer. Ik wil deze liefst met de auto gaan bezichtigen in 3/4 weken tijd omdat je dan alle tijd om alles te zien. Via Exit-reizen heb ik al een mooie aanbieding gezien.
Een andere vakantie wil ik Florida ontdekken. De pretparken in Orlando, Miami, de Florida Keys, Tampa, en natuurlijk Cape Canaveral. Ook deze reis wil ik met een gehuurde auto maken zodat je alles goed kan bekijken.
En dan zou ik natuurlijk ook de steden New York, Washington, philadelphia maar deze wil ik eventueel via een groepsreis maken of via een singlereis omdat met de auto door de grote steden lastig wordt. Maar met een reisgenoot is dit natuurlijk leuker dan alleen.
Ik wil een van deze reizen (locaties) gaan maken maar niet alles in één keer hoor. Ik wil het gaan verspreiden in meerdere vakanties. Maar ik wil Eerst maar eens iemand zoeken die met mij wil gaan reizen naar Amerika.
Ik zit zelf te denken om de reis naar West-Amerika in september 2014 en anders in april/mei 2015 te maken. Florida in April/Mei 2015 (dit vanwege het orkaan seizoen in de maanden aug, sep) en New York, Washington eventueel ook in september 2014 of anders in 2015.
Ik hoor graag of het iemand het leuk vind om deze reis te gaan maken met mij. Voor vragen, suggesties of opmerkingen schroom niet te mailen of een berichtje te sturen.
Groeten Marcel