Reisgenootje gezocht voor West USA (midden juli) 2014

Hoi,

Ik ben Michael, 38 jaar en heel erg nieuwsgierig in het Westen van USA.
Ik ben single en doordat mijn vrienden meestal wel gesetteled zijn, krijg ik niemand uit mijn directe omgeving mee op deze trip.
Vandaar dat ik op zoek ben via dit forum naar een reisgenootje (m/v).

Echter ben ik gebonden door mijn werk aan maar 2 weken vakantie in juli (7 - 21 juli).
In deze 2 weken wil ik dolgraag op verschillende plaatsen zijn geweest in West USA, zoals:
[ul]
[li]San Francisco[/li][li]Highway 1 - Pacific Coast[/li][li]Los Angeles[/li][li]Monument Valley[/li][li]Las Vegas[/li][/ul]

Het is heel wat voor die 2 weken, dus veel reizen…
Nog niks ligt al vast qua hotels / motels of vervoer (auto / trein / etc.)

Lijkt het je wat om mee te gaan, kijk dan eens op mijn profiel om een eerste indruk van me te krijgen, zodat je weet met wie je eventueel op vakantie wilt gaan.

Ik ben benieuwd naar de reacties…

Michael

hey michael

ik wil ook graag in dezelfde periode als jou op vakantie en zoek hiervoor ook nog een reisgenoot ik heb al wel een reis op het oog. deze duurd alleen wel 19 dagen maar je ziet alles en alles is geregeld wat ik zelf ideaal vind. op www.fox.nl zag ik een reis 19 dagen vanaf 10 juli van oost naar west amerika dan kom je onder andere in new york washington niagara falls las vegas monument valley hollywood san fransisco grandcanyon road 66 etc. lijkt dit je ook wat dan hoor ik het graag van je

mvg

randolf slurink 25