Reisgenoot gezocht voor Zuidwest-Amerika (sept / okt)

Hallo allemaal,

Vanaf half of eind september wil ik (man, 34 jaar) graag voor 4 a 5 weken naar het zuidwesten van de VS (Californie en de staten ten oosten daarvan). De afgelopen jaren heb ik veel gereisd, vooral door het Midden-Oosten en door Azie, maar ik ben nog nooit in de VS geweest. De foto’s en verhalen van anderen over het zuidwesten van de VS spreken echter wel enorm tot de verbeelding! Tijd om het ook eens zelf te gaan bekijken!

Ik zoek een reisgenoot die samen met een huurauto voor kortere of langere tijd dit deel van de VS wil gaan verkennen. Doel zijn de bekende steden en nationale parken in dit gebied. Ik heb een brede interesse, hou ervan op vakantie veel te zien en te doen, en zie niet op tegen lange reisdagen.

Groeten,
Koen

Hai Koen
Ik heb je ad.gezien op de site (ik heb zelf een dag eerder een ad geplaatst) en jij hebt evenveel reactie gehad als ik…nulkommanul… Wellicht dat we ergens op de route elkaar kunnen ontmoeten… Ik ben vanaf begin okt echt onderweg in West US. Vanuit Portland richting Yellowstone NP en daarna nog geen concrete plannen. Noord of Zuid…'t kan nog alle kanten op.
Lijkt me sowieso leuk om ideeen uit te wisselen.
grtn
Marjolein

Hoi Koen en Marjolein,

Ik wil in dezelfde periode naar de VS gaan. Ik wil in ieder geval San Francisco, LA en Las Vegas zien en wat surfen aan de kust. Het liefst huur ik een autootje maar dat is leuker met meerdere mensen natuurlijk. Het lijkt mij leuk om ideeen uit te wisselen.

Gr. Jacob