Ik ben Wim, 28 jaar, en in augustus/september 2010 wil ik graag voor 3 à 4 weken naar Californië reizen (eventueel ook Arizona en/of Nevada). Het lijkt me fantastisch om daar gewoon een wagen te huren en een roadtrip te maken, en ondertussen verschillende steden te bezoeken (San Francisco, Los Angeles, etc.), natuurparken ook natuurlijk (Yosemite NP, Death Valley, etc.), eventueel al eens een dagje strand, dat soort dingen… Gewoon een leuke, afwisselende vakantie.
Er zijn wel meer mensen op deze site die een roadtrip in de USA willen gaan doen, maar ik merk dat de meesten liefst helemaal van Oost naar West willen trekken, hetgeen ongetwijfeld ook tof zal zijn, maar ik wil me liever tot de Zuidwesthoek van de USA beperken.
In mijn vriendenkring heeft iedereen andere prioriteiten, dus zoek ik graag via deze weg een reisgenoot. Heb ik in de zomer van 2009 (via een andere site) reeds gedaan, en dat was een heel toffe ervaring.
Als je eventueel zin hebt om mee te gaan, laat gerust een keer iets van je horen, dan kunnen we bekijken of we misschien samen kunnen gaan.
Ik heb je oproep gelezen en ik heb precies hetzelfde idee. Zo’n beetje dezelfde steden/staten die jij noemt.
Helaas hebben mijn vrienden geen geld en/of een vaste relatie.
Het lijkt me enorm leuk om deze reis met iemand samen te maken. Even iets over mezelf: ik ben een meid van 23 jaar (24 in juni), ben bezig met de opleiding leraar consumptieve technieken in Amsterdam. Ik zit dus wel aan de schoolvakanties vast. Begin juli t/m eind augustus.
Als je interesse hebt, laat het me dan even per email weten.
@ Valerie: op dit moment ben ik nog op zoek naar een reisgenoot, en september past me helemaal.
@ Roynaldinho: nee, exacte plannen heb ik nog niet. Ik plan de reis liever samen met een reisgenoot, dat is gewoon aangenamer en zo leer je elkaar al eens kennen.
Als je nog interesse hebt, stuur me gerust een persoonlijk bericht (dat communiceert wat gemakkelijker).