Roadtrip USA 2012 - Reisgenoot gezocht!

Hey Wereldverkenners:wereld:,

Ik zal me even voorstellen, ik ben een meid van 27 en ben van plan om ergens in de nazomer 2012 een East-coast West-coast (route 66) roadtrip te van NY naar LA of Vegas. Hier heb ik ongeveer 4 weken de tijd voor.

Nu ben ik op zoek naar leuke, avontuurlijke mensen die mij willen vergezellen.
Op deze manier kunnen we ook de kosten delen.
Ik heb de westkust al een keer gehad maar wil de rest ook graag zien!

Ik weet dat het nog vroeg is maar ik ben al aan het sparen…
Het is mijn bedoeling om een auto te huren en zo weinig mogelijk te plannen!! Ik stel geen hoge eisen als je maar een goed humeur meebrengt:biggrin:!

Over de route en bezienswaardigheden kunnen we samen brainstormen. Mocht je geïnteresseerd zijn, laat het dan ff weten. Je mag ook een pm sturen.

Ik heb al enige ervaring met verre reizen en heb vorig jaar ook mijn reisgenoot op deze site gevonden!!

:dag:
Jess

Hallo,

ben je nog op zoek naar iemand?
Dan laat je het me maar weten via pm :slight_smile:
Wil namelijk precies dezelfde trip maken !

Groetjes Kevin

Hey, deze staat ook al een tijd op mijn todo-lijstje… lijkt me een erg gave trip…
Oftwel, ik heb wel zin :slight_smile:

Hi!

Ben zeer geinteresseerd in de reis die je wil gaan maken, vorig jaar in Florida geweest:) Ligt de tijd, nazomer, vast of kun je ook eerder? Ben zelf bijna 25, rijd graag auto en wil veel zien van de westkust. Let me know!

hey

ik heb nog niet echt plannen voor america
ik wil heel veel zien en een leuke vakantie hebben.
hebben jullie al plannen?
hoe willen jullie gaan reizen in america?

We zijn van plan om september 4 weken van oost naar west te reizen. We beginnen in NY en eindigen in Las Vegas. We huren gewoon een auto, dat is praktischer als een camper.

We zijn nog op zoek naar een 4e.

hey

die reist lijk me echt super om te maken
maar in september kan ik niet mee reizen
ik kan alleen de school vakantie

dus jullie blijven eerst een paar dagen in new york dan rustig aan rijden naar las vagas en daar ook een paar dagen blijven. ik heb zelf vorig jaar de route 66 van chigago tot los angels gereden. maar ik heb wel interse in deze reis

Hee,

ik heb je een privébericht gestuurd, maar ben me hier nog een beetje wegwijs aan het maken en heb eerlijk gezegd geen idee of ie is aangekomen :stuck_out_tongue:
Laat maar even weten!

Groetjes Suzanne

hey Suzanne

ben jij ook op zoek naar iemand om mee samen te reizen?
heb jij ook plannen om naar de usa te gaan?

Hoi!

Mijn plannen staan eigenlijk nog redelijk op losse schroeven, ben ook helemaal geen ervaren reiziger! Maar het kriebelt meer dan ooit en heb geen vriendinnen die die kriebels delen en ze hebben er geen geld voor! Heb ook gezocht naar groepsreizen via Fox ed, maar daar lees ik niet veel vragen over en op deze manier reizen (lekker vrij, met een paar leuke mensen) lijkt me echt onwijs gaaf en hopelijk smaakt het naar meer :wink: Vandaar mijn reactie!
Heb jij al plannen?

hey

ik heb nog niet echt plannen
ik zou wel heel veel willen zien.
als ik zou gaan dan ga ik in de zomervakantie want ik zit nog op school
ik wil dan in augustus gaan voor drie weken
in welke periode zou jij dan willen gaan?

Hoi!

Mij lijkt het ook geweldig om USA/westcoast te reizen. Ik heb nog geen concrete plannen, is ook afhankelijk van studie e.d. Wat zijn jullie plannen qua datum van vertrek? Kosten etc.

Ik ben zelf 26 heb nog niet heel veel ervaring met zelfstandig reizen. Ik hoor het wel.

Grtz,

Gerlinda

Ondertussen heb ik mijn reis vastgelegd:) IK vlieg op 1 maart naar Las Vegas, en rijd de volgende dag met de huurauto naar Kanab. Zijn er mensen die op deze datum ook vliegen/rijden richting Kanab? Lijkt me leuk om samen te reizen! Ik blijf 3,5 week in Kanab en vanaf 27 maart zit ik in Las Vegas tot terugvlucht op 29 maart.

hey gerlinda

ik wil de laatste drie weken van augustus gaan
had jij zelf al een datum in gedachten om te vertrekken?

Hoi! Ik heb nog niet echt een heel duidelijk plan. Afhankelijk van m’n studie, maar augustus lijkt me wel een idee. Ik ben zelf
Trouwens wel christelijk, misschien heb jij ook een religie?