Reisgenoot Zuid West Amerika

Hallo mede-reizigers,

Voor de periode van 10 April t/m begin Mei zoek ik een reisgenoot om samen mee op te trekken. Plaatsen die ik wil bezoeken zijn Las Vegas, San Francisco, Los Angeles, San Diego en natuurlijk de Bekende Nationale parken in die Regio. Kan uitgebreid worden, of nog veranderen. Ik heb mijn ticket die kant op al geboekt, maar voor de reis daar nog niks geregeld. De bedoeling is om een auto te huren. In eerste instantie wilde ik het alleen ondernemen, maar mocht er toevallig iemand zijn die ook in die richting zit in dezelfde periode, dan is het met z’n 2 en net zo leuk, of misschien wel leuker !

Ik ben 28, werk fulltime, ben sportief, cultuurliefhebber, feestje op zn tijd, mocht je meer willen weten stuur dan een berichtje, of laat iets achter !

Voorkeur voor reisgenoot heb ik niet, man/vrouw. Liefst wel in dezelfde leeftijdscategorie !

Dag Teller,
je berichtje spreekt me heel erg aan :slight_smile:
net als jij was ik ook eerst van plan om de West-kust te bezoeken.
Maar aangezien het zonder visum mogelijk is om er 90 dagen te verblijven, wil ik er nu alles uit de kast halen.
Daarom was mijn vertrek vanuit NYC gepland wegens de directe vlucht vanuit Brussel om dan verder te gaan naar Philadelphia (oudere dame, is een kennis) te bezoeken. Dan naar Washington DC, Chicago & zo verder over het noorden terug naar NYC.
Hierna wil ik de vlieger nemen tot in Florida, daar vanalles bezoeken tot in Key West & via het zuiden door te reizen naar LA.
Dan een stukje binnenland, tot in Keystone (Mt. Rushmore, St. Dakota) & terug naar San Francisco.

Nu ik jouw reisplan lees, wil ik het gerust omgekeerd aanvangen :slight_smile:
Ik word dit jaar 27, werk tem april fulltime in een hotel & wil daarna de reis van mijn leven maken, waarbij ik graag ook de echte Amerikaanse cultuur wil opsnuiven (vb slapen bij locals via Couchsurfing, airbnb).
Groetjes