Reisgenoot Amerika gezocht

Hallo mijn naam is Carmen (31 jaar) ben voor de periode juni/juli/augustus opzoek naar een reisgenoot die samen met mij een (georganiseerde) (rond)reis door/naar Amerika wil doen voor een periode van ca. 3 weken. Heb jij deze zomer ook geen zin om alleen te gaan en ook graag cultuur wilt opsnuiven laat dan een berichtje achter.

Hallo Carmen

Ik ben zelf van plan om in juni met een groepsreis mee te gaan. Heb al een leuke reis gezien, maar nog niet geboekt omdat er verder nog geen alleenreizende zich hebben aangemeld. Dus zoek ook eigenlijk iemand die deze reis wil gaan maken.

En deze lijkt me ook wel leuk

Weet niet of jij zelf al in gedachten heb naar welke staten/ plaatsen je heen wilt? Ik ben inmiddels al twee keer in amerika geweest met een groepsrondreis en is me erg goed bevallen.

Hoi Carmen,

Ik ben je berichtje ook al op een andere site tegen gekomen. Heb je al iemand gevonden?
Ik ben namelijk ook op zoek naar een reispartner voor de maanden juni of juli naar west amerika.

hallo carmen, zie je add. ik wil ook naar de USA. Ik kan ivm tussen eind juni en half juli. wil graag amerika eens zien. indien je nog niemand hebt gevonden kun je altijd een mailtje sturen. ik denk aan de westkust en een rondreis met de auto en slapen in hotels.

gr rene