Amerika! Reisgenoot gezocht

Ik zit er over te denken om in juli/augustus op vakantie naar amerika te gaan …
En vroeg me af of er meer mensen zijn die dit van plan waren om te gaan doen liefst beetje van mijn leeftijd (max 25) , ik ben zelf 19 .
Ben van plan om een zoiezo een groepsreis te boeken zag op deze site een goeie staan … http://www.baobab.nl/packagedataprice.asp?PackageCode=5800&dmPar=Reizen+naar+Verenigde+Staten+Nationale+Parken

Noujah als er ook iemand van plan is om te gaan hoor ik het wel … ?

Groetjes, Gert

Hey!

Ik heb een groepsreis geboekt in augustus bij trekamerica.com! Echt een aanrader. Er staan hier veel soorten groepsreizen en ze zijn (als ik alle verslagen die ik heb gelezen moet geloven) goed georganiseerd! Ik heb mijn reis bij kilroy.nl geboekt, zodat ik toch een nederlands aanspreekpunt heb (en kost verder weinig extra), maar deze boeken weer bij trekamerica. Succes!

Groetjes,
Sabrina

Hee Geert,

en hoe zit het met de datum dan? je hebt dit bericht wel in maart verstuurd. zelfde met aussie.

snap dat het nu voor jou raar overkomt , maargoed was meer om gewoon beetje te kijken wat de mogelijkheden waren en zoals ik al keer had aangegeven twijfelde ik nog naar waar ik naartoe wou gaan.
(en was ook in die periode dat jy zei dat je met een vrouw naar australie was weetje dus dacht kijk ff wat nog meer kan )
wil namelijk elk deel van de wereld wel zien:P