Destination unknown?

Aangezien ik dit jaar toch niet ga backpacken in Australië, en ik toch wel graag op vakantie wil gaan, plaats ik toch maar een oproepje :slight_smile:

Ik weet nog niet helemaal waar ik heen wil…Ik sta in principe open voor alles :wink: Minimaal 2 weken en ik zat ook te denken aan mischien een groepsreis/rondreis naar Azië of Noord/Zuid Amerika :slight_smile: Maar om zelf al een groepsreis te boeken zie ik nog niet direct zitten en mischien als ik hier dan al iemand heb ‘ontmoet’ , gaat het wat makkelijker :slight_smile:

Ik ben trouwens Gert en ik ben 20 jaar. Ik zoek m/v, leeftijd max 23/24.

Hoor het wel :wink:

Groetjes,
Gert

Ger,

Een groepsreis is prima in je eentje te doen hoor. :slight_smile: Ik geef toe, het hangt een beetje van de groep af hoe de reis is (naast natuurlijk de bestemming), maar het gaat meestal wel goed.

Bij bijvoorbeeld Djoser krijg je vantevoren de contact gegevens van de rest van de groep (je geeft hier individueel toestemming voor) zodat je ook al vantevoren met elkaar contact op kunt nemen.
Ik heb zelf alleen ervaring met Djoser, maar denk dat dit bij wel meer organisaties het geval zal zijn.

In elk geval zou ik niet zo tegen een groepsreis opzien als ik jouw was.

Patrick