Reisgenootje gezocht voor groepsreis naar Zuid-Afrika

Hi toekomstig reisgenootje :slight_smile:

Ik ben Roos, 27 jaar oud en wil heel graag eens naar Zuid-Afrika.
Of het nu april mei of juni is (andere maand kan ook) maakt voor mij geen verschil. Zal waarschijnlijk om twee weken of iets langer gaan.
Vorig jaar heb ik voor het eerst een groepsreis gemaakt met een vriendin en dat is mij heel goed bevallen!
Helaas hebben al mijn vrienden een relatie, kids of gewoonweg geen geld en alleen is ook maar zo alleen (ook al doe je mee aan een groepsreis haha) dus wie weet vind ik hier wel iemand om gezellig deze reis mee te maken.

:dag::dag:

Hoi roos ,

Mijn naam is Desley en ik ben 21 jaar, ook ik zou graag naar Zuid afrika willen maar alleen is zo alleen. Een groepsreis vind ik zelf ook fijn omdat je dan niets zelf hoeft te regelen.

Groetjes Desley

Sent from my HTC Desire X using Wereldwijzer

Heb je al wat in gedachte? Ik ben in mei 3 weken vrij en d8 eerst om alleen een groepsreis te maken naar Indonesië maar Zuid-Afrika lijkt me ook heel gaaf en staat ook bovenaan mijn lijstje. Indd alleen is maar alleen ik ben 30 jaar!

Hallo Roos,

Ik ben Jolanda, 27 jaar, en wil ook graag een reis naar Afrika maken.
Ik kan ivm mijn werk pas eind september begin oktober… Maar dan begint de lente juist weer in Afrika.
Het liefst zou ik ook per groep reizen… heb al twee reizen van Fox gemaakt die erg goed bevallen zijn.

Heb je al plannen gemaakt, of ben je nog steeds op zoek naar een reisgenoot.
Laat me maar weten, misschien kunnen we wel samen reizen… lijkt me leuk!

Groetjes Jolanda

Dag Roos, Heb je een reisgenootje gevonden?Ik ben van plan in juli of eventueel in augustus een reis te plannen. Dit wil ik graag via een organisatie, omdat ik niet gewend ben alleen te reizen en ik weet ook niet of het wel veilig is om alleen te reizen naar Zuid Afrika. Ik ben 27. Laat maar weten of je het wat vindt. Groetjes, Maartje

Beste ,

Heb zelf een rondreis geboekt in september voor 23 dagen bij Shoestring.

Gaat om de volgende SINGLE reis met als datum 12-09-2014.
GROEPSREIS ZUIDELIJK AFRIKA IN 3 WEKEN
KAMPEREN TUSSEN DE NIJLPAARDEN

Ga zelf eerst drie dagen eerder al naar Kaapstad om daar iets meer tijd te hebben en reis alleen. Wie weet is dat ook wat voor jou?

MVG,
Maarten

Ben je al weg?
Zo niet: Ik wil ook naar Afrika! :slight_smile:
Wellicht kunnen we iets afspreken!?

Is juni evt. ook een optie? Ik kan en wil zeer binnenkort namelijk wel weg! :slight_smile:

De reis bij Shoestring kost voor 23 dagen landreis met tot en met 2 juni 100 Euro korting 899 Euro.
Zie hun website. Even ter info. Maarten

• Updated - - -

De vliegreis heb ik zelf trouwens geboekt voor 600 Euro all in retourtje vanaf Amsterdam…

• Updated - - -

Vlieg dan naar Kaapstad en terug vanaf Johannesburg. Een leuke reisgenoot is welkom in september.

Ik kan nu! In september werk ik weer…
Bedankt voor de tips in ieder geval!