Reisgenoot gezocht voor een rondreis naar Zuid Afrika

:zon02:Hey :zon02:

Ik ben op zoek naar een leuke gezellig persoon die net zoals mij het leuk vindt om de wereld te verkennen en de natuur van afrika wilt zien.
Ik wil zelf een rondreis gaan maken in zuidafrika met een groepsreis maar zou het leuk vinden om samen met iemand het te doen.

Zoek jij ook iemand om mee samen te reizen naar dat land en je heb nog niemand laat t me maar weten.

groetjes :zon02: marjolein:zon02:

Lijkt me leuk… Wanneer heb je in gedachten…? Wil je alleen naar Zuid afrika of nog meer landen ?

Groeten Rob

1 like

ik wil elke jaar ergens anders heen
Ik wil graag wat van de wereld zien
alleen door me werk kan ik niet zou maar zeggen even 3 maanden wegblijven :stuck_out_tongue:
Ik wil in ieder geval elk jaar weer ergens anders naar toe

en afrika lijkt mij een heel gaaf land ook vanwege de dieren die je daar heb enz

Ik zat te denken rond september te gaan want heb ook hier en daar gekeken van hoe en wat

maar rond die tijd is het daar Lente en is het paringstijd voor walvissen en je kan de andere dieren ook goed zien omdat de bladeren dan pas weer aan de bomen enz gaan groeien waardoor de dieren zich dus niet goed kunnen verstoppen

Hoi Marjo,

Lijkt me helemaal super, ik heb zelf vakantie van 9 juli-eind augustus, zie je het eventueel ook zitten om dan te gaan? Ik zit namelijk echt aan de schoolvakantie gebonden.

Ben 23, bijna afgestudeerd. buijsmarleen@hotmail.com

Er zijn diverse groepsrondreizen in Zuid-Afrika in september. Ik heb zelf gekozen voor de 29-daagse rondreis met Shoestring die vertrekt op 9 september. Wellicht ook interessant voor jou?
Groetjes,
Michiel

kun je dat ook in juli, zo, rondreis ?
heb namelijk zelf vanaf 10 juli vakantie.