Hey!
Ik loop al enkele maanden met het idee rond om nog eens naar Zuid-Afrika te trekken (al twee maal geweest en het begint opnieuw te kriebelen) voor een drie-tal weken in dec-jan-febr.
Ik zou graag in Pretoria de organisatie opzoeken waar ik vrijwilligerswerk heb gedaan, maar wil daarnaast ook nog rondtrekken. Ik heb echter geen reisgenoot en alleen rondtrekken als 26jarige jonge vrouw is in zuid-afrika niet meteen aan te raden. Als er nog iemand met hetzelfde idee speelt (of als je al in Zuid-Afrika bent en graag die periode wil rond trekken), laat me dan iets weten, misschien kunnen we onze plannen samengooien!
Rondtrekken is voor mij: een auto’tje huren, zalig cuisen door de ZA’natuur, op safari gaan, slapen in gezellige backpackers, de cultuur opsnuiven, relaxen, avontuur, … genieten!!:zon02:
ik ken het gevoel om weer terug te gaan naar ZA, ik heb het ook, ik heb er afgestudeerd. Ik heb voor dit jaar mijn vakantie geregeld en ga op 4 november voor 3 weken, misshien dat je een maand eerder kan. Ik ben van plan om na en paar dagen Johannesburg een zelfstandige rondreis door Botwana te maken. Ik ben zelf ook nog alleen en zou het leuk vinden als er iemand mee gaat.
Ik ben in januari 2010 in SA van Kaapstad naar Johannesburg samen met mijn vriendin. Wij zijn 31 en 29 jr. We overwegen ook een auto te huren, maar nemen misschien ook de bus. Laten we op dit forum contact houden en tzt kijken waar we zijn, misschien kunnen we meeten en met z’n drieén een auto huren (of met meer).
ps jouw rondtrekken definitie is dezelfde als de onze:-)
Leuke reacties! tof!
Even niets van me laten horen, sorry, want de plannen om te vertrekken zullen wat uitgesteld moeten worden.
Momenteel nog even onduidelijk wanneer ik richting Zuid-Afrika kan trekken; dus ik kan nog niets concreet afspreken, i’ll keep in touch!
Hoi Katrijn,
Ik ben van plan om rond augustus/september naar zuid afrika te gaan.
Ik wil een maand een rangercursus doen en daarna nog een maand rondreizen
Misschien lijkt het je wat? ik ben 5 weken geleden teruggekomen uit zuid afrika en ik wil graag weer terug!!
Als je wilt kan je me ook mailen op: dance_damour@hotmail.com