Gezocht reisgenoot(e) Zuid-Afrika, Eind November t/m Eind December

Hallo,

Ben jij ook op zoek naar een leuke rondreis door Zuid-Afrika, ga dan met mij mee. Ik ga van 3 Septemer t/m 23 November stage lopen in Kaapstad. Na afloop van deze stage wil ik 4/5 weken gaan reizen door heel Zuid-Afrika. Tijdens deze rondreis ga ik een auto (waarschijnlijk Nissan X-trail) huren. Het lijkt mij mooi om dit samen of met meerdere personen te doen. Ik heb de route ongeveer voor ogen die ik ga rijden, waarmee ik de mooiste plekjes van het land aan doe. Het liefst een student 18+ of net afgestudeerde, ben zelf 23 jaar oud. Voor vragen kun je posten of een mail sturen naar [EMAIL=“l.p.abbink@st.hanze.nl”]l.p.abbink@st.hanze.nl Geschatte kosten voor de rondreis 1500-2500 euro (exclusief ticket).

Kijk er naar uit om te gaan!

Groeten Laurens

Mijn naam is Frithjof ik ben 21 en zoek iemand op de weereld mee te verkennnen.
aangezien ik een aantal vrienden en contactpunten in Z-Afrika heb lijkt het mij een goed idee om hier te beginnen.

ik ben vanplan eind november 2011 te vertrekken en wil dan 3-6 maanden door Z-Afrika trekken.

wil alles meemaken, cultuur, avondtuur en alles om dit een onvergetelijke reis te maken.