Reisgenoot Zuid-Afrika gezocht (aug)

Ik wil graag een reis maken door zuid-afrika. Ik wil graag met djoser reizen mee. Ze beiden een reis aan van 23dgn. Wie o wie wil er mee. Ik vind het niet erg om alleen op reis te gaan, maar tot nu toe zijn er geen andere single reizigers.

Ik hoop reactie te krijgen!!

Hoi Anneke, ik ga eind augustus naar Kaapstad, Zuid-Afrika. Ga daar stage lopen van 3 september t/m 23 november. Na afloop hiervan is het plan 4/5 weken te gaan reizen. Ik ga tijdens mijn verblijf in Zuid-Afrika een auto huren. De 4/5 week dat ik ga reizen zal dat waarschijnlijk een Nissan X-trail zijn. Ik wil vanuit Kaapstad naar alle mooie punten in Zuid-Afrika. En heb de route al grotendeels voor elkaar. Mocht je van eind November t/m eind December mee willen reizen. Laat wat van je horen.

Groeten Laurens

Hey anneke,
Ik ga samen met 3 vrienden (we studeren allemaal nog, leeftijd 22-26 jaar) via Shoestring op 17 aug-24 september een rondreis maken door Zuidafrika, Namibie. Botswana en Zimbabwe. Dr reis kost 1895, en we er zijn nog niet genoeg deelnemers op mee te gaan. Dus als je graag met ons (en Shoestring) zou meewillen, Graag! Ik hoor het wel van je! Groetjes Kirsten

Klinkt erg leuk! Gaat me alleen niet lukken met mijn vakantiedagen…Helaas!