reisgenoot Zuid Afrika/Kaapstad

Ik ben op zoek een reisgeno(o)t(e) die net als ik heel erg graag op reis wil gaan naar Zuid Afrika voor een periode van 3, maximaal 4 weken. De reden dat ik graag met iemand samen reis, is omdat het leuk is om een ervaring te kunnen delen en omdat het praktischer is om op z´n minst met tweeën te reizen. Ik heb in 2002 een periode in Kaapstad gewoond en heb rondgetrokken richting het Noorden en Namibië o.a. Nu zou ik graag terug gaan naar Kaapstad en verder willen trekken richting Port Elizabeth en de Oostkaap. Het is een fantastisch land om naartoe te reizen en ik ben er erg enthousiast over! Eigenlijk zou ik met een vriendin gaan vanaf eind feb, begin maart 2010 voor 3 weken, maar dat gaat helaas niet door. Ik heb nog niets geboekt, wel al plannen gemaakt over hoe ik het aan wil pakken! Feitelijk is alles zo geregeld, alleen last minute een reisgenoot vinden is wat lastiger :wink: Met een Nederlandse reisorganisatie reizen wil ik niet, omdat deze veel te veel vragen voor dergelijke reizen en met een los ticket kom je er ook wel. Vanuit Kaapstad valt genoeg te regelen. Qua accommodatie vind ik een hostel of herberg een prima optie en deze zijn er voldoende, van te voren te regelen ofwel ter plekke. Ik zou graag gaan in de periode maart ofwel in november (als maart niet lukt) 2010. Heb je een beetje dezelfde insteek voor deze reis als ik, dan hoor ik dat graag van je :slight_smile:

Dag Anika,

Ik zie veel overeenkomsten tussen ons! Ook ik ben (drie jaar geleden) voor een half jaar in Zuid-Afrika geweest en ben geraakt door dit prachtige land… Dit jaar keer ik weer terug naar dit prachtige land en net als jij ben ik op zoek naar een reisgenoot… Wat is er leuker om samen rond te reizen en ervaringen te delen?

Het enige wat niet overeenkomt is de datum. Ik reis in juni af naar Zuid-Afrika voor het WK, maar wil tussen de wedstrijden door graag het land nog meer verkennen. Mocht je ook in deze periode kunnen, laat het even weten! Wellicht kunnen we dan samen reizen.

Groet,
Gerard