Ik ben van plan half november voor ongeveer 3 a 4 weken van Kaapstad naar Johannesburg te reizen of omgekeerd. Trefwoorden, zon, zee, cultuur, low budget.
Graag wil ik deze reis samen met een vrouwelijke reisgenote maken. Ben zelf 32 jaar.:zon02:
Ik ben van plan half november voor ongeveer 3 a 4 weken van Kaapstad naar Johannesburg te reizen of omgekeerd. Trefwoorden, zon, zee, cultuur, low budget.
Graag wil ik deze reis samen met een vrouwelijke reisgenote maken. Ben zelf 32 jaar.:zon02:
Hoi!
Helaas zit ik aan de kerstvakantie (van twee weken vast). Is deze periode ook een optie. Ik ben een vrouw van 1978;-). Ik wil graag weer terug naar Zuid -Afrika,lijkt mij weer heerlijk!
Groetjes!
Hoi,
Zit nog niet aan een datum vast. Moet nog vrij vragen. Kerstvakantie klinkt ook super.
Gr. Marjolein
Hoi Marjolein,
Super dat je qua datum nog flexibel bent! Ben je al eens eerder in Zuid- Afrika geweest? Had je trouwens al ideeen hoe je daar wil reizen? Lees veel over de bazbus, maar zag ook nog een reis via gapadventures.com (van Johannnesburg naar Kaapstad)
Vorig jaar heb ik in eind juni/begin juli door Zuid Afrika van Johannesburg naar Kaapstad getrokken (was toen daar winter). De reis was met een internationale groep en heb ik via kilroy travels (reisbureau) geboekt. De organisatie Drifters heeft de reis uitgevoerd.
Nu wil ik graag nog een keer (echt verslavend) en het lijkt mij ook wel leuk om de zomer daar mee te maken.
Hoor graag je ideeen etc.
Groetjes!