Rondreizen in Zuid-Afrika juli/aug 2007

Heej jij daar! Ben jij avontuurlijk ingesteld en lijkt het jou ook ontzettend mooi om naar Zuid-Afrika te gaan? Van Kaapstad naar Johannesburg en een bezoek aan de Victoria Falls in Zimbabwe…
Ik ben een reislustige meid van 24 jaar en ben op zoek naar een reisgenoot (reisgenoten) die het leuk lijkt (lijken) om voor 3 à 4 weken door Zuid-Afrika rond te reizen in de periode juli/augustus! Met niet te vergeten een trip door één van de Wildreservations! Eventueel gekoppeld met vrijwilligerswerk.
Meerdere reisgenoten is gewenst ivm het huren van een auto. Naar verhalen schijnt dit de veiligste en beste manier te zijn.
Dus… Heb jij zin en lijkt het jou gezellig om met mij mee te gaan? Of net andersom: ben je van plan om door Z-A te trekken en je hebt nog een plekje vrij in jouw huurauto? Geef dan snel een reactie!
Ik zie er naar uit om jouw reactie te lezen…

Grz Vrony

Heeey !!!
Nou, ik moet zeggen dat ik me aangesproken voel :d
Kheb me net aangemeld op deze site en weet nog niet volledig hoe deze in elkaar zit dus ik zou zeggen: voeg mij gerust toe op het volgende emailadres :
[EMAIL=“stefficroes@hotmail.com”]stefficroes@hotmail.com

Hey Hallo!

Ik ga 3 juli naar Zuid Afrika. Na 2 projecten ben ik vanaf 1 augustus in staat om twee weken rond te reizen in Afrika. Ik ben van plan om van Kaapstad langs de oostkust naar Johannesburg te gaan. Low-budget lijkt me super, want die projecten bleken nogal duur uit te vallen.

Ik begrijp dat je 3/4 weken wilt, maar misschien dat je 2 weken ervan samen me mij wilt reizen. Ik doe de projecten namelijk al in een natuurpark, dus daar hoef ik niet meer heen. Bij ons eindpunt ben jij dan dicht bij het Kruger park, en kun je daar meteen verder.

Ik hoor 't wel.
Mail me maar even: [EMAIL=“gewennie_3@hotmail.com”]gewennie_3@hotmail.com

groetjes
Wendy

Hey Vrony,

Lijkt me echt ontzettend leuk om een tijdje door Zuid Afrika te trekken! Ik ben 23 jaar, studente Marketing Management en kom uit Tilburg. Zuid Afrika heeft altijd al erg hoog op mijn lijstje gestaan en dit lijkt me de ideale manier! Mijn emailadres is [EMAIL=“mijke_hamstra@hotmail.com”]mijke_hamstra@hotmail.com. Hopelijk hoor ik snel iets van je!

Groetjes Mijke

Hoi,

Zuid-Afrika staat ook nog op mijn lijstje bestemmingen. Het lijkt me superleuk. Ik ben 23 jaar en studeer maatschappijgeschiedenis. Ik ben eigenlijk Belgisch maar woon/studeer/werk in Rotterdam nu. Ik ben nu een half jaart terug van backpacken in azie en ik wil gewoon snel weer reizen! Anyway, iIk hoop dat ik wat van je hoor, mijn emailadres is [EMAIL=“anke281@hotmail.com”]anke281@hotmail.com.
Groetjes
Anke

Heej, Ik had precies hetzelfde idee! Alleen kwam degene waar ik mee gaan er deze week achter dat hij niet genoeg geld had… Dus ik zou het zeker leuk vinden om mee te gaan. Ik heb helaas nog geen rijbewijs dus ik zou niet kunnen rijden in de huurauto. Ik ben zelf 18 en ik wil een reis maken omdat ik tijdelijk gestopt ben met studeren. Mijn emailadres is [EMAIL=“myrthe_leunissen@hotmail.com”]myrthe_leunissen@hotmail.com Dus als je nog mensen zoekt zou ik het graag horen!
groetjes Myrthe

heeej,
lijkt me leuk om 3 a 4 weken rond te reizen in Zuid Afrika en vervolgens nog naar andere landen in Afrika. Ik heb nog geen concrete plannen, wil graag gaan backpacken in Afrika in de zomervakantie, ben 22jaar, afgestudeerd HBO-V. Heb al eerdere reiservaringen, waaronder naar kameroen.
Heb je al een reispartner? Graag hoor ik wat van je. Mijn email adres: [EMAIL=“suuszie@hotmail.com”]suuszie@hotmail.com

Groetjes, Suzanne