vakantie 2008 juli / augustus Afrika

Hallo,

Ik ben Hanneke, 27 jaar en opzoek naar een reisgenoot / reisgenoten m/v die ook graag Afrika wil gaan verkennen. Al mijn vrienden zijn niet meer van de bank af te krijgen met hun hubbies:tssk: en om me nu in een singles reis te storten,… zo erg is het nu ook weer niet…dus vandaar mijn berichtje.
Ik ben al een aantal keer in Azie geweest en al in Ghana dus het reizen ligt me wel. Dit keer zou ik graag naar zuid / west Afrika gaan. Het liefst een kampeerreis / backpacken.

Ik zit gebonden aan de schoolvakanties dus vandaar de periode half juli / augustus. Ik zou graag een reis maken door de vele natuurreservaten. Een groepsreis vind ik prima. Dus wie o wie wil er ook graag naar Afrika?

Ik hoor het graag!

gr. Hanneke

Hoi Hanneke,

ik wil graag door Zuid-Afrika reizen. Auto huren en dan van Kaapstad naar Johannesburg rijden. Onderweg natuurlijk de nodige Natuurparken bezoeken. Ik ben niet weg van de groepsreizen, ik doe liever alles zelf.

Ik ben zelf twee keer in Azie geweest wat helemaal super was. Maar het wordt tijd voor een nieuwe cultuur :slight_smile:

En ik heb het zelfde probleem als jou, mijn vrienden hebben of geen geld/tijd/zin, of houden alleen van zon/zee/strand vakantie. Ik ben trouwens 29. Juli/Augustus is voor mij prima, al kan ik maar 3 á 4 weken vrij krijgen.

Groetjes,
Sebastiaan.

Hey,

Ik kan ook op reis in juli/augustus. aangezien er in Gent gentse feesten zijn en ik er 5 dagen werk kan ik pas vanaf 25 juli vertrekken. Ik heb al eens gekeken naar een vliegtuigticket naar Kaapstad maar naar verluid zou dat gevaarlijk zijn alleen. Ik zie het wel zitten om daar even rond te trekken. Ik ben 30 jaar en hou van avontuur. Na een paar dagen rondtrekken zie ik het ook wel zitten om even te relaxen met een boekje.
Groetjes,
Eloise

Hoi,

Ik ga de eerste 2 weken van aug. naar Stellenbosch met mijn hockeyteam. Ticket en al is al geregeld,
Maar de laatste 2 weken van juli wil ik ook al naar Zuid-Afrika en zoek ik ook nog reisgenootjes. Een autootje huren en rondtrekken lijkt mij super!

Ik ben 30 jaar en nog nooit in Afrika geweest!

Ik hoor van je!

Gr. Chantal

Hoi,
ik vroeg me af of er al iets is uitgekomen na aanleiding van dit bericht.
Heb namelijk net mijn baan opgezegd en zou graag even willen reizen voordat ik mijn volgende baan begin. Afrika trekt enorm, maar als 28jarige vrouw (amsterdam) zou ik daar niet alleen heen willen gaan.

Als er uit is gekomen dat een aantal mensen gaan en er is nog ruimte heb ik eventueel interesse.

Ik hoor het wel

Nathalie

Hoi Hanneke,

Net als jou ben ik aan de schoolvakantie gebonden en heb dus juli en de helft van augustus vrij.

Alleen reizen in Azie ging prima, maar Afrika doe ik toch liever samen met iemand. Zuid Afrika lijkt me fantastisch, maar daar is het nu wel behoorlijk onrustig. Ik heb net van iemand gehoord dat Ethiopie helemaal geweldig is. Mooiste land van Afrika volgens een Afrika kenner.

Lijkt dat jou ook wat? De ´big five´ zal je daar niet meer zo gauw tegen komen, maar je hebt wel een heel bijzondere ervaring. Ik he trouwens ook interesse in andere afrikaanse landen.

Zelf wil ik snel knopen doorhakken en een reis boeken dus het lijkt me leuk om van je te horen.Of van anderen die naar Afrika willen
groeten isa

Hallo allemaal,

Ben een jongen van 30 jaar en al een paar maal in Afrika geweest en dat is dermate goed bevallen dat ik heel graag terug ga. Tanzania & Zanzibar hebben mijn voorkeur omdat ik daar nog nooit geweest ben en het daar redelijk rustig is. Maar een autotrip door Zuid-Afrika en/of Namibië is ook niet slecht. Sta in ieder geval voor alle Afrikaanse bestemmingen open.

Kan overigens pas weg vanaf de laatste week van juli.

Groeten,

Jurgen.

Hoi mensen!
Ik ga zeer waarschijnlijk vanaf augustus een maand werken in een weeshuis in Uganda. M’n plan is om daarna te reizen door Uganda, Rwanda, Tanzania en Kenia.
Iemand interesse?
Groetjes!