Ik ben Kitty, 21 jaar en ik wil in 2008 (vanaf feb/mrt) gaan reizen. Ik studeer op dit moment in Utrecht, maar wil er een half jaartje tussen uit.
Graag zou ik willen starten in zuidelijk afrika en daarna verder in Zuid-Amerika (of Azie). Ik heb tot en met augustus de tijd, maar hoe lang ik precies weg wil gaan weet ik nog niet, heb in ieder geval een ruim budget.
Ik hou heel erg van de natuur, misschien zelfs meer dan de stad. Toch hou ik ook zeker van een avondje de stad in, de gezelligheid opzoeken.
Ik wil tijdens de reis vooral veel culturen en ongerepte gebieden ontdekken. Alhoewel ik mezelf goed kan vermaken vind ik gezelligheid en lol maken ook belangrijk en ben daarom opzoek naar iemand om mijn reis mee te maken. Het belangrijkst is daarbij dat ik me op mijn gemak voel en dat ik uit de reis kan halen wat ik in gedachten heb. Eigenlijk dus iemand die iets aan de reis toevoegt zonder dat ik mezelf al te veel opzij moet zetten. Het liefst een vrouw van ongeveer mijn leeftijd. Iemand met dezelfde ideeën, laat wat van je horen!
hallo ben jan 19 jaar en zou vanaf begin maart met mijn land rover naar de westkust van afrika gaan.Zou voor 4 maanden wegblijven Ik zou vanuit belgie vertrekken en zo naar daar rijden.Wil je een avontuurlijke reis maken zonder grote investeringen(jeep daktent…)enzie je het ziet zitten mijn reispartner te worden mail mij dan gerust op [EMAIL=“vettigenaupi@hotmail.com”]vettigenaupi@hotmail.com
groetjes jan
hey, ik ben ook vanplan om naar afrika te gaan. en ben ook nog opzoek naar een reismaatje. Ben zelf 19, en heb op dit moment een jaar vrij voordat ik ga studeren. Madagscar lijkt mij vooral erg vet!
groetjes Odile (odilersmits at live.nl)