Net als velen anderen op dit forum ben ik opzoek naar een reisgenootje.
Momenteel ben ik mijn studie aan het afronden en voordat ik ga werken wil ik graag nog wat van de wereld zien.
Ik wil ongeveer 4 á 5 maanden reizen in de periode september 2008 - januari 2009. Ik wil niet alleen maar reizen en het land verkennen, maar reizen in combinatie met werken.
Ik ben Karin, 21 jaar en woon in Noord-Holland. Mijn voorkeur gaat uit naar Zuid-Amerika of Azie en ik zoek een reisgenoot in de leeftijd 20-30 jaar.
Wil jij, net als mij, een land verkennen, werken en leuke dingen ondernemen, dan zie ik je berichtje graag tegemoet!
Hoi Karin,
Net als jij wil ik er graag in die periode eens lekker tussenuit. Maar alleen is ook maar zo alleen. Zelf trekt zuid-amerika mij wel aan. Maar wat is bij jou precies de bedoeling? Heel veel reizen of meer op één plek starten en van daaruit reisjes maken en leuke dingen doen? Ik ben zelf 23 jaar en woon in Gelderland.
Hai Karin
ik wil ook heel graag ff lekker weg! de periode waarin jij weg wilt gaan komt mij goed uit. Azie trekt mij erg. ik zou willen rond trekken, bagpacken en af en toe even wat werken om wat geld te verdienen. ik ben zelf 20 en ben aangestoken door het reizen toen ik voor 3 maanden naar roemenie vertrok om daar te werken met gehandicapte kinderen. ook erg mooi!!
ik hoor t wel! groetjess van deze meid
Hey Karin, wil ook in die periode weg en ook voor ongeveer 4-5 maanden. Mijn plannen zijn om eerst naar zuid-amerika te gaan, vervolgens naar nieuw-zeeland en australie en als laats nog ff langs azie (vietnam, tailand, laos). Heb dus nog geen concrete plannen.
Laat maar ff weten of het je wat lijkt.
Ik ben trouwens 22 jaar en in juni klaar met mijn studie. Ik houd wel van een beetje avontuur, natuur en cultuur, maar wil vooral heel veel lol hebben.
Ik wil het graag houden bij 1 werelddeel. Ik heb namelijk niet zoveel geld om naar Zuid-Amerika, Nieuw-Zeeland, Australie en Azie te gaan. Dat laat mijn bankrekening helaas niet toe.
Ik weet niet of je ook open staat voor bijvoorbeeld alleen Zuid-Amerika?
Hola!
Ik ben Susan, 20 jaar, bijna klaar met school en ook van plan om in september voor 4 á 5 maanden te gaan reizen. Wil graag spaans leren en eventueel ook vrijwilligerswerk gaan doen! Zat nu te denken aan brazillië - argentinië - bolivia - peru en dan terug naar brazillië omdat n ticket daarheen het goedkoopst is ;)! Weet niet of dit logisch is verder, dat moet ik nog uitzoeken! Wil graag wel low budget, ben nu flink aan het werken (naast mn opleiding dus) om geld bij elkaar te sparen!
Ik denk dat je onderweg veel mensen tegen zal komen maar vind het toch wel een prettig idee om vanuit hier samen met iemand te reizen! Klikt het niet dan kan je natuurlijk altijd nog een eigen weg gaan!
Groetjes!