Reismaatje Zuid-Afrika

Hallooo!
Ik loop al een tijdje met het idee om in de zomer van 2009 naar Afrika te gaan. Ik ben een jonge vrouw;) van 20, dus alleen reizen lijkt me op zich geen goed idee… Ik wilde ook eerst vrijwilligerswerk zoeken alleen dan ben je meestal rond de 2000 euro kwijt, nou dan kan ik net zo goed zelf op vakantie gaan en van alles zien!
Ik ben daarom ook op zoek naar mensen die misschien met mij mee willen.
Ik heb nog geen plannen waar ik langs wil want volgens mij is alles daar voor mij nieuw.
Mijn idee is om alleen een vliegticket te boeken heen en terug en wel een reis voor jezelf uitstippelen waar je langs wil gaan maar in Afrika zelf pas op zoek te gaan naar een slaapplek!
Ik ben niet iemand die na een week heimwee heeft en graag naar huis wil en met mij zul je veel plezier beleven. Ik houd van reizen (duh), films, uitgaan, muziek, mensen en gek doen!

Zou je het leuk vinden om samen met mij enkele weekjes in Afrika door te brengen en durf je het aan reageer dan even! :wink:

Groetjes Nadia

Hoi Nadia!
Ik ben Shalindra en 18 jaar. Ik zoek voor komende zomer ook een gezellige reisgenoot. Ik had nog geen specifiek land in gedachten. Maar jouw idee klinkt goed! Vliegticket boeken en daar verder het avontuur tegemoet gaan:) Zuid-Afrika lijkt me een geweldig land en omdat ik toch zo’n beetje de hele wereld nog wil zien, lijkt het mij ook leuk om bij Zuid-Afrika te beginnen. Lijkt me leuk iets van je te horen.
Groetjes,
Shalindra

Haai!
Wat leuk dat je reageert. Ik heb ook ziets dat ik de hele wereld wil zien. Ben al in Amerika en Canada geweest en nu ik telkens beelden zie van Afrika op tv spreekt het mij toch wel erg aan.
Nu ben ik dus ook al een tijdje aan het rondkijken, ik zoch namelijk eerst naar vrijwilligerswerk. Nu heb ik zelf iets benaderd die hebben geregaeerd dat ik daar wel mag komen. Ik heb daar onderdak en krijg er eten (gratis) het enige waar ik zelf voor moet zorgen is de vlucht erheen en een visum voor ongeveer 6 weken. Ook heb je genoeg vrije tijd om zelf dingen te ondernemen. Ik zal je in een prive berichtje wel even de link sturen, misschien zou je daar ook heen kunnen en kunnen we in onze vrije tijd samen dingen bekijken.

Groetjes!

Hoi!
Ik ben vanaf maart a.s. tot eind september in Zuid Afrika (vlakbij Kaapstad) omdat mijn vriend hier woont/werkt, maar ik zou dolgraag willen rondreizen door het land. Als vrouw alleen is dat daar niet altijd zo makkelijk (ook niet als je al 30 bent :slight_smile: en dus kan ik misschien tegen die tijd bij jullie aansluiten? Met een groepje een auto huren kan bijvoorbeeld heel handig en gezellig zijn.

Laat maar weten!

Groetjes,
Kirsten

hoi nadia

ik ben rayan, ben marokkaans afkomstig woon in fess en ik ben ook opzoek naar een maatje waar ik mee samen kan gaan naar zuid afrika of noord afrika maakt mij niet zoveel uit
ik zou het heel leuk vinden om samen met iemand te gaan die wel gezellig is en mij overtuigd en mij ook de idee geeft hoe dat moet , en wat de stappen zijn dus het zou leuk zijn om er nog eens over te hebben . ik hou het samengevat haha en ik hoop snel wat van je te horen gr xx

Heey!

Ik wil ook binnenkort graag naar ZA. Sowieso de Confederations Cup (voetbal) in Bloemfontein en evt. Johannesburg wil ik bezoeken in juni. Misschien vindt iemand van jullie dat ook wel leuk? De grootste landenteams vd wereld spelen hierin mee (Brazilie, Spanje, Italie…). Na het toernooi, eind juni, wil ik ook vrijwilligerswerk gaan doen of rond gaan reizen. Daarom reageer ik ook even op dit bericht. Hebben jullie al concrete plannen gemaakt voor een rondreis en bij welke organisatie ga jij vrijwilligerswerk doen, Nadia?

Nog even over mezelf: ik ben 22 jaar, net klaar met mijn studie Rechten, spontaan, flexibel, hou van muziek, films, voetbal dus en natuurlijk lachen en gezelligheid!

Groetjes Jildou