Hier nog een oproep van mij!
Ik wil in de zomervakantie ongeveer 4 weken naar Zuid-Afrika.
Het liefst een combinatiereis met vrijwilligerswerk en excursies.
Laat me weten als je dezelfde plannen hebt! Lijkt me erg leuk om vantevoren contact met iemand
te hebben en samen plannen te maken!
Ik heb hetzelfde plan! Wil in de zomer ook graag gaan reizen en vrijwilligerswerk doen in zuid Afrika!
Maar ik zie het niet helemaal zitten om dit alleen te gaan doen en met z’n tweeën lijkt me ook een stuk gezelliger!
Mijn zomervakantie begint op 14 juli en dan heb ik max. Zes weken de tijd om te reizen!
Lijkt me tof om samen met iemand plannen te maken.
Hee!
Super, leuk dat je dezelfde plannen hebt! Ik heb hetzelfde probleem dat ik niet alleen durf!
Ik kan helaas maar tot uiterlijk 11 augustus…
Misschien kunnen we toch iets regelen voor een maand of heb je liever iemand die 6weken kan?
Het lijkt mij in ieder geval top!
Laat maar weten!
Groetjes Marieke
Heb je intussen al een reis gepland?
Wij zijn namelijk van 21 juni tot 5 augustus in Zuid-Afrika, en we willen graag langs de oostkust rondreizen. Het lijkt ons leuker en veiliger om dit met een groepje te doen. Zie je het zitten om twee weken, of een gedeelte daarvan, samen te reizen?
Hai Marieke, Laura en Iris,
Ik zit met dezelfde plannen. Ik wil graag een reis maken door Zuidoost Afrika. Misschien is het leuk om met elkaar in contact te komen of en hoe we samen zouden kunnen reizen.
Ben benieuwd war jullie plannen zijn. Ik wil in de maand juli ongeveer 3 weken reizen.
Hoor graag iets van jullie.
Groetjes, Sandra
QUOTE=Irisvdp;949294]Hoi Marieke!
Heb je intussen al een reis gepland?
Wij zijn namelijk van 21 juni tot 5 augustus in Zuid-Afrika, en we willen graag langs de oostkust rondreizen. Het lijkt ons leuker en veiliger om dit met een groepje te doen. Zie je het zitten om twee weken, of een gedeelte daarvan, samen te reizen?
Hee!
Wat leuk, dankjewel voor jullie berichtje!
Mijn plannen liggen nu bij Activity International. Vooral omdat dit georganiseerd is, en dan sowieso met meerdere
mensen het avontuur aangaat!
Ik ben namelijk ook wel afgeschrikt om alleen te gaan en ben er dus nog niet helemaal uit. Ik wil het dolgraag, dus ben
super benieuwd wat jullie plannen in Zuid-Afrika zijn!
Welke periode zijn jullie in Zuid- Afrika?
Groetjes!
Hai Marieke, ik heb een aantal organisaties benaderd. Maar ik moet zeggen dat ik erg schrik van de kosten die dat met zich meebrengt. Ik ben via een organisatie in contact gekomen met een organisatie van nederlanders in Kenia. Zij hebben scholen en een weeshuis en een internaat voor kinderen met een beperking. Dit laatste spreekt mij erg aan. Ik heb hen gisteren een mail gestuurd en hoop daar spoedig iets van te horen. Daarnaast ben ik voor mezelf gaan nadenken of het wel slim is om na deze drukke periode (mijn werk en daarnaast afstuderen) in een primitieve omgeving te leven en vrijwilligerswerk te doen. Dus dacht ik, ik ga eens kijken of het ook kan met wat meer luxe. Ik had gekeken voor een ticket Kenia dat kost tussen de 1000,- en 1300,- euro. En toen ik op een reis zocht zat ik voor 1900,- all inclusive 23 dagen in Kenia. Ik zou dan in Diani Beach zitten en dat is half uurtje van het internaat af. Dacht een auto te huren en zelf daar naartoe te rijden. Ik hoop dus snel iets van de stichting te horen zodat ik definitief bedrag weet en kan gaan boeken, voordat vluchten dadelijk vol zitten.
Mocht dit je ook leuk klinken, mag je me altijd mailen. Altijd fijn om samen te reizen, toch wat meer zekerheid en veiligheid misschien.
Mijn emailadres is sandradas3@gmail.com
Ik hoor het wel.
Groetjes, Sandra