Ik ben op zoek naar een reisgenoot die in de zomervakantie met mij naar Afrika wil om vrijwilligerswerk te doen (2 weken) en daarna rond te reizen (3 a 4 weken). (Of evt. alleen rondreizen) Land en organisatie staan nog niet vast, maar zelf zit ik te denken aan een sociaal project in bv Z-Afrika, Zambia, Mozambique of Tanzania.
Mijn reisgenootje en ik zijn van plan om op zn minst 4 weken te gaan rondreizen door Zuid Afrika. We gaan een auto kopen [omdat we nog niet kunnen huren, we zijn beiden nog geen 21], dingen zien, en dingen doen. Denk aan Bungeejumpen, maar ook aan wandelingen en cultuurtripjes.
Nou zou ik heel graag wat vrijwilligerswerk doen voordat ik ga reizen, maar daar heeft mijn reisgenootje geen zin in.
lijkt het je misschien leuk om met ons mee te gaan? Kunnen wij twee weken vrijwillgerswerk doen, en daarna het rondtrek-plan uitvoeren.
Mocht je niet mee willen, dan zou ik alsnog graag mee willen helpen met het vrijwilligerswerk.
hoi Anne,
wij organiseren in juli een gecombineerde rondreis met vrijwilligerswerk. je vind er meer info over op www.amuria.nl als het je wat lijkt laat het maar weten. ik weet niet wat voor vrijwilligerswerk je in je hooft hebt, maar we weten er wel veel projecten om een tijdje actief in te zijn. je kunt ook al eerder mee naar Oeganda, omdat Dick al op 9 juli afreist.
groetjes en succes, Roeleke
Mijn naam is martin, 22 jaar. Ik zat zelf ook te denken om in de zomer naar Afrika te gaan voor 4 a 6 weken. Vrijwilligerswerk voor 1 a 2 weken zou ik niet erg vinden.
Heyy, ik zoek ook een reisgenoot voor Zuid-Afrika deze zomer! Ik wil gaan reizen van ongeveer 5/10 juli tot 1 augustus van Johannesburg naar Kaapstad en ik heb al vrijwilligerswerk gevonden in Kaapstad van 1 aug tot 25 aug. (het is een weeshuis en ze zoeken nog mensen!)
Ik heb ook al een hele route uitgestippeld in dit tijdsbestek met hostels en was van plan te gaan reizen met de bazbus.
Als jullie geinteresseerd zijn mail me dan op yvettevdbrand@hotmail.com Lijkt me leuk om met meerdere mensen te reizen!
ps. Ik ben 22 en kom uit Utrecht en heb al meer ervaring met backpacken