Reisgenootje gezocht Afrika zomer 2011

Hallo!

Ik wil graag aankomende zomer in juli of augustus (liefst één maand) vrijwilligerswerk gaan doen in Afrika met een organisatie. Het land maakt me niet zoveel uit. Ik zoek iemand die hetzelfde wil om samen mee te gaan. Ik ben al eens eerder twee weken in Zambia geweest met een groep, heb verder niet veel reis ervaring. Ik ben overigens 18 jaar, in de zomer 19.

Groetjes,
Annemijn

hoi!

ik ben anne, 20 jaar.

Ben in 2009 voor 2 weken op vakantie geweest in Gambia.
Heb het erg naar m’n zin gehad, veel mensen leren kennen en mis het land ook best wel!

Ik wil ook graag rond die tijd terug naar Gambia, maar dan voor maximaal 2 weken. (ivm werk en school)

Misschien kunnen we iets combineren? Of had je een ander land in gedachten?

Groetjes Anne.

Hallo,

Wat voor een soort vrijwilligerswerk zou je dan willen gaan doen?
Ikzelf ben aan het kijken voor rond november, Maar dat is van Wildlife, Ik weet niet wat jij in gedachten had!
En dat is dan in Zimbabwe.

Ik ben nu 22 en in oktober 23

Groetjes,
Sanne

Hee!

Ik ben ook opzoek naar vrijwilligerswerk in Afrika voor in de zomer. Ik heb al naar verschillende landen en organisaties gekeken, maar ben nog steeds aan het twijfelen. Het lijkt me erg leuk om samen te gaan! In de zomer ben ik trouwens ook negentien.

Groetjes,
Gwendelyn

Beste Annemijn, Anne en Gwendelyn

Ik ga van 3 juni tot 30 juni vrijwilligerswerk doen in Tanzania via een organisatie, we zijn nog opzoek naar medevrijwilligers! het is top en je zult er geen spijt van krijgen, zit zelfs een korte safari bij!

kosten zijn wel €2000,- maar dan heb je ook wel iets om niet te vergeten!

het project duurt één maand, zelf ga ik daarna nog een safari doen waar ik ook nog een reisgenootje voor zoek.

Mocht je op safari willen en nog een weeshuis willen bezoeken? Ik wil of in mei, maar het liefst begin juli 2011 na mijn project een kleine safari meemaken, en daarna of daarvoor nog even naar een weeshuis waar ik contact mee heb. De kosten vallen mee als je met 2 of meer personen hebt en het programma van de safari kunnen we samen uitzoeken.

interesse? mail me zo snel mogelijk naar s.sterk@home.nl
de tijd begint te dringen dus echt snel reactie!

Groetjes, Sven(18)